معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران گفت: توسعه خدمات اداری الکترونیکی از اولویتهای است که به صورت جدی از سوی استانداری دنبال می‌شود و در همین راستا تا پایان سال جاری قریب به 40 درصد خدمات اداری به بخش خصوصی واگذار خواهدشد.

نعمت‌‌الله ترکی معاون برنامه‌ریزی استاندار استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ضرورت توسعه هر چه 30 تا 40 درصد خدمات اداری تا پایان امسال به بخش خصوصی واگذار میشودبیشتر دولت الکترونیکی اظهار کر د: در همین ارتباط و با توجه به اهمیت موضوع 30 تا 40 درصد از خدمات اداری تا پایان سال جاری 1394 به بخش خصوص واگذار می‌شود.
وی در ادامه افزود: با توجه به تجربه موفق دفاتر پیشخوان دولت یک هزار و پانصد دفتر پیشخوان در سطح استان تهران سازماندهی شده اند و امید ان می‌رود پیرو برنامه‌ریزی تدوین شده دامنه دفاتر ارایه خدمات این چنینی در سال جاری با افزایش هر چه بیشتری روبرو شود.

ترکی در پایان تصریح کرد: ارتقا و توسعه خدمات الکترونیکی در ابعاد و عرصه‌های گوناگون علاوه بر کاهش مراجعات به ادارات و تسهیل روند امور اداری موجبات جلوگیری از بروز احتمالی برخی تخلفات را فراهم می‌کند و این امر موید ضرورت و اهمیت تحقق چنین سازوکاری است که با جدیت از سوی استانداری پیگیری می‌شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: تهر ان ، استانداری ، بخش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار