در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

90 روستای پایتخت در اولویت آبرسانی قرار دارند

رئیس ستاد مدیریت و برنامه ریزی استانداری تهران گفت: با توجه به ظرفیت استان تهران از لحاظ تامین آب شرب از مجموع 817 روستای استان تهران 90 روستا از سال 95 در اولویت آبرسانی قرار خواهند گرفت.

نعمت الله ترکی رئیس ستاد مدیریت و برنامه ریزی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت آبرسانی به روستاهای پایتخت اظهار داشت: تامین آب شرب هم در بخش شهری و هم در بخش روستایی متناسب با اولویت بندی و برنامه‌ریزی‌های اصولی در اولویت آبرسانی استان تهران قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به این‌که آب‌های جاری گلستان تهران از 5 سد استان تامین می‌شود، تاکید کرد: آبرسانی به 90 روستا برای تامین آب شرب از سال 95 با 12 ایستگاه در حوزه آب و فاضلاب روستایی در اولویت قرار خواهد گرفت.

رئیس ستاد مدیریت و برنامه ریزی استانداری تهران ادامه داد: 52 میلیارد تومان اعتبار در حوزه آبرسانی به روستاهای پایتخت اختصاص یافته که تا پایان سال 96 این 90 روستا آب سالم و بهداشتی دریافت خواهند کرد.

 ترکی با اشاره به وجود جمعیت یک میلیون نفری در استان تهران تاکید کرد: با انجام عملیات آبرسانی به 90 روستای پایتخت 200 هزار نفر تحت پوشش آبرسانی سالم و بهداشتی قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص فاز بندی برای دیگر روستاهای پایتخت افزود: به تناسب برخی زمانبدی‌ آن دسته از روستاهایی که بیشترین مشکلات را در آب شرب داشتند در اولویت‌ قرار گرفته‌اند.

رئیس ستاد مدیریت و برنامه ریزی استانداری تهران گفت: 90 روستای استان تهران در مرحله اول با اعتبار 52 میلیارد تومان تا پایان سال 96 آب 100 درصد بهداشتی و سالم تحویل می‌گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار