ترکی:اشتغال جوانان با مشارکت بخش خصوصی محقق میشود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت:جدی ترین دغدغه مسئولان و خانوداه ها در این استان معطوف به اشتغال جوانان میشد که هرگونه پیشرفتی در این عرصه مشروط به مشارکت بخش خصوصی است.

ترکی:اشتغال جوانان با مشارکت بخش خصوصی محقق میشود
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان نعمت اله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در حاشیه بهره برداری و کلنگ زنی از طرح های عمرانی شهرستان ملارد اظهار کرد:بهره برداری از هزار و 840 میلیارد تومان پروژه در دهه فجر سال جدید به معنای عزم دولت برای تسریع پیشرفت عمران و آبادانی در این خطه پهناور از کشور(استان تهران)است.

وی با اشاره به طرح تامین آب شرب و سیستم فاضلاب شهری در شهرستان ملارد افزود:پروژه های حیاتی و شاخص قابل توجهی در این منطقه تعریف شده که بعد از سفر ریاست جمهوری به این ناحیه به صورت رسمی عملیات احداث و بهره برداری از آن کلید خورد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهرن عنوان کرد:طرح های مورد اشاره تا پایان سال آینده افتتاح میشود که در جلب رضایت مندی مردم و تحقق توسعه پایدار نقش بسزایی ایفا میکند.

ترکی گفت: یکی از دغدغه های جدی ما در پروژه ها و شهرسازی این استان معطوف به لحاظ کردن معماری ایرانی اسلامی در سیمای شهری منطقه مذکور است که انتظار داریم همچون شهرستان ملارد این امر به خوبی مدنظر قرار گیرد.

وی افزود:اولویت بعدی ما در استان تهران اشتغال زایی جوانان که همواره مورد توجه مسئولان و خانوداه ها قرار دارد و لازمه تحقق این امر مهم نیز در توسعه مشارکت بخش خصوصی خلاصه میشود و مدیران دستگاه ها موظف اند با تعامل سازنده شرایط را برای تسهیل و هموار ساختن روند اداری جذب سرمایه گذاری های عمومی فراهم کنند.

وی یادآور شد:توسعه منطقه ای و شهرستانی با جدیت تمام پیگیری میشود و با تعریف و تعیین کارگروه های تخصصی تنظیم و تدوین برنامه ریزی های مدون این امر نیز با توجهی ویژه مدنظر قرار میگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار