دریابیگی: امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای والیبال ایران باشیم

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که خود را برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌کند، در مدت آماده سازی خود چندین اردو و دیدار تدارکاتی خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛تمرینات تیم ملی والیبال نوجوانان در سال 94 از روز شنبه هشتم فروردین ماه با حضور 18 بازیکن آغاز شد و تا 19 فروردین ماه نیز ادامه خواهد داشت.

سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان در باره برنامه های آماده سازی این تیم برای حضور در رقابت های جهانی مکزیک گفت: اردوهای تیم ملی به صورت 10 یا 12 روز تمرین و سه روز استراحت خواهد بود.

سیدعلیرضا دریابیگی تصریح کرد: در سال گذشته اردوی نخست با حضور 12 بازیکن اصلی که در قهرمانی آسیا حضور داشتند و 25 بازیکن که برای تست دعوت شده بودند، برگزار شد که در نهایت 18 بازیکن برای حضور در ادامه تمرینات انتخاب شدند.

وی افزود: اردوی فعلی تیم ملی والیبال نوجوانان تا 19 فروردین ماه ادامه خواهد داشت و بعد از سه روز استراحت از 22 فروردین مرحله بعد آغاز می شود. البته سرمربی و مربی تیم ملی والیبال نوجوانان روز 14 فروردین راهی ترکیه می شوند تا آنالیزی از تیم های شرکت کننده اروپایی داشته باشند، اما تمرینات بازیکنان زیر نظر دیگر افراد کادر فنی پیگیری خواهد شد.

سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی جهان در مردادماه در کشور مکزیک برگزار خواهد شد، گفت: چون در آن زمان زمستان نیم کره جنوبی جهان خواهد بود، چند اردوی آمادگی تیم ایران نیز در شهرهای سردسیر مانند اردبیل و ارومیه برگزار می شود که بازیکنان از نظر جغرافیایی و آب و هوایی نیز با کشور میزبان هماهنگ تر باشند.

وی به برنامه ریزی برای حضور تیم ملی والیبال نوجوانان در چند کشور اروپایی و دیدار تدارکاتی با آنان اشاره کرد و گفت: مکاتبات با کشورهایی اروپایی انجام شده است و بعد از مشخص شدن کشورهای صعود کننده به قهرمانی جهان از این قاره، برنامه ریزی برای دیدارهای تدارکاتی نهایی می شود. این سفرها از اوایل خردادماه آغاز می شود.

دریابیگی با اشاره به لیگ جهانی والیبال در سال 2015 و شش مسابقه ایران در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران گفت: تیم ملی والیبال نوجوانان در زمان دیدارهای خانگی ایران حتما در تهران خواهد بود تا بازیکنان از تماشای این مسابقات تجارب لازم را به دست آورند.

وی در پایان گفت: تیم ملی والیبال نوجوانان مردادماه و چند روز قبل از آغاز مسابقات جهانی به مکزیک اعزام می شود. سعی کرده ایم بهترین برنامه ممکن را برای آمادگی هر چه بیشتر و کسب بهترین نتیجه ممکن در رقابت های قهرمانی جهان تدوین کنیم. اردو ها را از نخستین روزهای سال با جدیت تمام آغاز کرده ایم، امیدوارم بتوانیم نماینده شایسته ای برای والیبال ایران باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار