بازدید امیر اسماعیلی از فرماندهی اطلاعات و شناسایی منطقه پدافند هوایی غرب

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی "شهید دستنبو همدان" از اقدامات حوزه پدافند غیر عامل و فرماندهی اطلاعات و شناسایی این منطقه بازدید کرد.

بازدید امیر اسماعیلی از فرماندهی اطلاعات و شناسایی منطقه پدافند هوایی غرببه گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) با حضور در منطقه پدافند هوایی "شهید دستنبو همدان" از اقدامات حوزه پدافند غیر عامل و فرماندهی اطلاعات و شناسایی این منطقه بازدید کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در جریان این بازدید گفت: در سال جدید که به فرموده فرماندهی معظم کل قوا سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است همه ما باید با توجه به فرمایش ایشان با همدلی و تلاش بیشتر توان رزمی و عملیاتی مجموعه پدافند هوایی را در دفاع از کشور ارتقا دهیم.

امیر سرتیپ اسماعیلی اظهار داشت: منطقه پدافند هوایی غرب یکی از مهم‌ترین بخش‌های شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور است و نقش مؤثری در رصد و پایش آسمان کشور به عهده دارد و در دوران دفاع مقدس این منطقه پدافندی با ایثار و تقدیم شهدای گرانقدر وظایف خود را به خوبی به انجام رساند.

وی در ادامه سفر خود با حضور در مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی اکبر(ع) اراک از روند فعالیت‌های علمی و آموزشی این مرکز اطلاع حاصل کرده و با کارکنان و هنرآموزان این مرکز دیدار کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار