افزایش 40 درصدی تولید در گروه سایپا

مدير عامل گروه خودروسازي سايپا در نشست نوروزي مديران اين گروه ضمن تشکر از هيات مذاکره کننده در لوزان و تلاش هاي انجام شده، کسب موفقيت در مذاکرات هسته اي را عاملي براي ايجاد شرايط بهتر در صنعت خودروسازي دانست و از همه مديران اين گروه خواست در جهت افزايش توليد تا 40 درصد با سرعت بيشتري گام بردارند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از سايپا نيوز، مدير عامل گروه خودروسازي سايپا در نشست نوروزي مديران اين گروه ضمن تشکر از هيات مذاکره کننده در لوزان و تلاش هاي انجام شده، کسب موفقيت در مذاکرات هسته اي را عاملي براي ايجاد شرايط بهتر در صنعت خودروسازي دانست و از همه مديران اين گروه خواست در جهت افزايش توليد تا 40 درصد با سرعت بيشتري گام بردارند.   
 
سعيد مدني، با اشاره به گذر از شرايط سخت در صنعت خودرو گفت: خوشبختانه با تلاش تمامي همکاران گروه از اسفند سال 92 تا پايان سال 93 توانستيم شرايط جديدي در گروه سايپا ايجاد کنيم که توانمندي گروه سايپا را نشان مي دهد.

وي با اشاره به برنامه افزايش توليد اين گروه در سال 94 گفت: گروه سايپا بايد امسال برنامه افزايش 40 درصدي توليد محصول را در دستور کار خود قرار دهد و اين مستلزم برنامه ريزي و هماهنگي با قطعه سازان است و پرداخت هايمان به قطعه سازان با برنامه ريزي و روند بهتري صورت گيرد.

مدير عامل گروه خودروسازي سايپا تصريح کرد: خوشبختانه در مذاکرات هسته اي به نتايج خوبي دست يافته ايم و بايد از اين فضاي ايجاد شده با برنامه ريزي استفاده لازم را ببريم.

وي مسئله خروج خودروسازان از انحصار را ناشي از سلايق شخصي و بينش هاي ناصحيح بعضي از مسئولان در گذشته دانست و گفت: تمام مشکلات اين صنعت به دليل اين است که در گذشته خودروسازي را مشمول انحصار کرده اند و خروج از انحصار به معناي افزايش قيمت محصول نيست بلکه در طولاني مدت قيمت خودرو کاهش خواهد يافت و باعث جذب سرمايه هاي سرگردان جامعه مي شود.

مدير عامل گروه خودروسازي سايپا با اشاره به سبد متنوع محصول در گروه سايپا گفت: در اوج بحران صنعت خودرو، تنوع محصول را در دستور کار قرار داديم و در حال حاضر محصولات مختلف و فول CKD از محصولات رنو، نيسان و کيا را در حال توليد داريم که بايد ساخت داخل اين محصولات را در دستور کار قرار داد و در کنار توليد محصولات جديد داخلي بتوانيم از ظرفيت هاي خالي خود بهتر و بيشتر استفاده کنيم. وي تصريح کرد: در خصوص فروش و خدمات پس از فروش بايد تحولي ايجاد شود چرا که توقعات مردم بيشتر شده است و ثابت نگه داشتن رضايت مشتريان يعني عقب گرد و بايد شاخص ها مجددا تعريف شود و در افزايش رضايت مندي مشتريان دقت نظر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار