اينستاگرام را با كامپيوترتان مديريت كنيد+دانلود

شايد يکی از علايق طرفداران اينستاگرام آپلود تصاوير به صورت مستقيم از كامپيوتر در محيط اينستاگرام بوده است.

به گزارش دريچه ترفندها و نرم افزارهاي باشگاه خبرنگاران، بعضیي از كاربران عقیده دارند اینستاگرام برای اینکه همان اینستاگرام قدیمی باشد، فقط باید اجازه آپلود عکس از گوشی‌های هوشمندرا به کاربران خود بدهد.

اینستاگرام//در حال کار
اما خب باید به شما بگوییم ، الان دیگر جو اینستاگرام با یکی دو سال اول فعالیت‌اش فرق کرده است و کسی نمی‌تواند برای کاربران دیگر تکلیف تعیین کند.

مزیت های آپلود عکس از کامپیوتر

- صاحبان رسانه‌های بزرگ، سایت‌های خبری یا مدیران رسانه‌ای اشخاص مشهور، خیلی راحت‌تر می‌توانند پروفایل‌های اینستاگرام را به‌روز کنند.

- درنگی ایجاد نمی‌شود و فاصله‌ای بین اراده کاربر برای نشان دادن یک عکس به دنبال‌کنندگان اینستاگرامی‌اش تا عملی شدن کار، به وجود نمی‌آید.

- نوع جدیدی از وبلاگ‌نویسی اینستاگرامی ممکن است، به وجود آید و تقویت شود.

- میزان عکس‌های آپلود شده در اینستاگرام، بیشتر می‌شود.


اینستاگرام//در حال کار


اما به تازگی یک نوجوان دبیرستانی به نام کالب بن، موفق به آپلود عكس از طريق كامپيوتر خود شده است. او برای این کار تنها یک تعطیلات پایان هفته را صرف کرده است.

وي برنامه مورد نظر را که البته مخصوص سیستم عامل مک است با قیمت ۴٫۹۹ دلار وارد فروشگاه برنامه‌های اپل کرده است و همان روز اول هزار دلار به جیب زده است.

اینستاگرام//در حال کار

اینستاگرام//در حال کار

اما چنین کاری اصلا با خشنودی اینستاگرام همراه نبوده است و بن روز جمعه ایمیلی دریافت کرده است که در آن به او تذکر داده شده است که با این کارش، مقررات اینستاگرام را نقض کرده است و از او خواسته شده است که برنامه‌اش را اصلاح کند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
Azar
۱۵:۱۸ ۳۱ تير ۱۳۹۶
گفتمان وچيزهاى اموزنده .متشكرم .
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۳۳ ۲۵ فروردين ۱۳۹۴
چرا فقط برا مک گذاشتید؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار