در دیدار امیرعبداللهیان با برخی از مراجع تقلید مطرح شد؛

تشکر از زحمات وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده هسته‌ای/ ضرورت نظارت همه کشورهای اسلامی بر اداره حرمین شریفین

معاون عربی آفریقای وزارت امورخارجه، امروز با حضرات آیات مکارم شیرازی، صافی‌گلپایگانی و سبحانی از مراجع عظام تقلید در قم دیدار کرد و از رهنمودهای ایشان در خصوص موضوعات مهم منطقه‌ای به ویژه تحولات مربوط به یمن، عربستان، عراق، سوریه و بحرین بهره‌مند شد.

تشکر از زحمات وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده هسته‌ای/ ضرورت نظارت همه کشورهای اسلامی بر اداره حرمین شریفین
به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "امیر عبداللهیان" معاون عربی آفریقای وزارت امورخارجه، امروز با حضرات آیات "مکارم شیرازی"، "صافی‌گلپایگانی" و "سبحانی" از مراجع عظام تقلید در قم دیدار کرد و از رهنمودهای ایشان در خصوص موضوعات مهم منطقه‌ای به ویژه تحولات مربوط به یمن، عربستان، عراق، سوریه و بحرین بهره‌مند شد.

مراجع عظام تقلید در این دیدارها ضمن تشکر از زحمات وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده هسته‌ای، اظهار امیدواری کردند که این مذاکرات با تامین کلیه حقوق برحق مردم ایران به نتیجه مطلوب برسد.

مبارزه با تکفیر و افراط گرایی، محکومیت تجاوز عربستان سعودی به یمن، ضرورت امدادرسانی سریع به آسیب دیدگان و توقف فوری حملات علیه مردم مظلوم یمن، مورد تاکید آیات عظام قرار گرفت.

ایشان حمله به یمن را فاقد هرگونه توجیه حقوقی و شرعی دانسته و با انتقاد از سکوت شدید مجامع بین المللی در قبال ظلم‌هایی که در حق مردم مظلوم آن کشور جریان دارد، خواستار اقدام جدی درجهت پایان دادن به خونریزی‌ها و مقابله با نقشه‌های تفرقه افکنانه علیه مسلمانان در منطقه شده و همچنین با اشاره به حادثه اخیر فرودگاه جده و مسئولیت تامین امنیت کامل حجاج بیت ا... الحرام، بر ضرورت نظارت همه کشورهای اسلامی بر اداره حرمین شریفین تاکید کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: هسته ای ، جده ، یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار