در دیدار ولایتی با وزیر خارجه استرالیا مطرح شد؛

ولایتی:حامیان و موسسان تروریست در منطقه از معضلات این گروه‌ها در امان نیستند/بیشاب:باید در مقابل گروه‌های تروریستی با جدیت مبارزه کرد

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به نظر می‌رسد حامیان و مؤسسان گروه‌های تروریستی از آسیب‌ها و معضلات ایجاد شده توسط این گروهک‌ها در امان نباشند.

ولایتی:حامیان و موسسان تروریست در منطقه از معضلات این گروه‌ها در امان نیستند/بیشاب:باید در مقابل گروه‌های تروریستی با جدیت مبارزه کرد

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز (شنبه) با جولی بیشاپ وزیر خارجه استرالیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار جولی بیشاپ ضمن ابراز خرسندی در خصوص موضوعات منطقه‌ای خواستار همکاری بیشتر با جمهوری اسلامی ایران شد.

وی این همکاری‌ها را در موضوعات تروریست، افراطی‌گری و داعش با اهمیت‌تر خواند و گفت: در مقابل این گروه‌ها باید با جدیت مبارزه کرد.

در ادامه این دیدار ولایتی در خصوص بحث‌های تروریستی و افراطی‌گری در منطقه گفت: بسیاری از این گروه‌ها مانند گروهک تروریستی داعش توسط کشورهای غربی تأسیس و مورد حمایت قرار گرفتند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به کمک‌های مالی برخی کشورهای منطقه به گروه‌های تروریستی گفت: کمک‌های مالی کشورهای منطقه به این گروهک‌های تروریستی باعث ایجاد مشکلات جدی در منطقه شده است.

وی افزود: به نظر می‌رسد حامیان و مؤسسان این گروه‌های تروریستی از آسیب‌ها و معضلات ایجاد شده توسط این گروهک‌ها در امان نباشند.

ولایتی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن محکومیت اعمال گروه‌های تروریستی مبارزاتی جدی و عملی نیز در این زمینه انجام داده است که نمونه‌های آن را در عراق و منطقه شاهد بودیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار