با حضور ولایتی وجلالی؛

نشست مشترک مرکز تحقیقات استراتژیک و مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد

نشست مشترک مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با حضور رؤسا، معاونان و مسئولان این دو مرکز برگزار شد.

نشست مشترک مرکز تحقیقات استراتژیک و مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شدبه گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، نشست مشترک مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی دیروز با حضور رؤسا، معاونان و مسئولان این دو مرکز برگزار شد. 

علی‌اکبر ولایتی برگزاری این نشست را گامی مؤثر در ایجاد فرآیندهای مثبت در حوزه تصمیم‌گیری امور راهبردی و پژوهشی دانست و گفت: آنچه در مؤسسات تحقیقاتی صورت می‌پذیرد، در صحنه عمل نیز به اجرا درآید و یقیناً بهره‌برداری از ظرفیت‌ها و تجارب گذشتگان در امر تصمیم‌سازی مهم و ضروری باشد. 

کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس نیز در این دیدار با اعلام آمادگی برای بسترسازی زمینه‌های همکاری، گفت: از این اقدام مثبت بسیار خرسندم و علاقمندی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را برای ایجاد ارتباط منسجم و همکاری فی‌مابین بیان کرده و پیشنهاد می‌کنم همکاری‌های مشترک بین دو مجموعه تحقیقاتی در قالب یک تفاهم‌نامه شکل گرفته و زمینه تعامل جدی را فراهم آورد. 

در ادامه جلسه معاونان دو مرکز با تبادل نظر فی‌مابین، ابعاد مختلف همکاری را بررسی و نسبت به تقویت، توسعه و هم‌افزایی در حوزه تحقیقات و پژوهش‌ها تأکید کردند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: ولایتی ، جلالی ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار