«ماجرای یك شب بارانی» از آمریكا به هند می‌رود

فیلم كوتاه «ماجرای یك شب بارانی» به كارگردانی مهدی فرد قادری پس از حضور در چهار جشنواره آمریكایی و در ادامه حضورهای جهانی خود در جشنواره پلامیرا هند به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، جشنواره پلامیرا كه جایزه بهترین فیلم و بهترین كارگردانی را با رأی منتقدین و كارگردانان هندی اهدا می‌كند، امسال در حالی پانزده فیلم را در بخش مسابقه خود پذیرفته است كه تنها فیلم‌هایی كه پیش از این موفق به دریافت جایزه بین‌المللی شده‌اند، می‌توانند متقاضی شركت در این جشنواره شوند.
 
«ماجرای یك شب بارانی» كه پیش از این ضمن حضور در بخش مسابقه جشنواره «ریورساید» كالیفرنیا و آكادمی «فیلم واشنگتن»، موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم از جشنواره‌های «سینمای جدید» هالیوود و «كلونی» اوهایو شده ، سومین سكانس-پلان مهدی فرد قادری پس از فیلم‌های كوتاه «تناوب» و «دایره‌های معكوس» بوده و به تهیه‌كنندگی انجمن سینمای جوانان دفتر تهران تولید شده است.
 
برخی از عوامل فیلم عبارت‌اند از: نویسنده و كارگردان: مهدی فردقادری، تصویربردار: عارف نامور، صدابردار: شاهین پورداداشی، دستیار كارگردان و برنامه ریز: حسین محروقی، صداگذار: آرش قاسمی، جلوه‌های بصری: امیر مهران، بازیگران: منوچهر علیپور، زهره رمضانی، مهسا فقهایی، كیان درجزی، حسین محروقی، غزال قاسمی، ساینا اسدی، امیرپارسا صفری و مهدی فرد قادری، تهیه كننده: انجمن سینمای جوانان ایران
 
مهدی فرد قادری فیلم‌های كوتاه سایه مه، تناوب، زندگی خورشید، گرامافون، دایره‌های معكوس، روایت آینه ای داستان‌های ساده و ماجرای یك شب بارانی را كارگردانی كرده است. فیلم‌های فرد قادری تاكنون در بیش از چهل و پنج جشنواره ملی و بین المللی به نمایش در آمده و موفق به كسب پانزده جایزه شده‌اند. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار