جان بینر: علاقمند به تغییر نظام ایران هستم

رییس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد علاقمند به تغییر نظام در ایران است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ «جان بینر» رییس مجلس نمایندگان آمریکا از حزب جمهوری‌خواه در گفتگو با بلومبرگ مدعی شد خواستار تغییر نظام در ایران است. 

بینر در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا سیاست آمریکا باید تغییر نظام در ایران باشد یا اینکه باید از ابزارهای مخفی در این راستا استفاده کرد، گفت: «من هیچ علاقه‌ای به اظهار نظر درباره اتفاقاتی که شاید به طور پنهانی صورت گیرد ندارم. با این حال واضح است افرادی که ایران را در چهل سال اخیر اداره می‌کنند علاقه‌ای به همکاری با آمریکا ندارند.» 

بینر ادامه داد: «من علاقمند به تغییر رژیم در ایران هستم» 

وی همچنین درباره احتمال راه یافتن «هیلاری کلینتون» به کاخ سفید گفت: اینکه کلینتون می‌تواند نخستین رییس جمهور زن آمریکا باشد یک موضوع بزرگ و قابل توجه است؛ اما در بهترین حالت، این احتمال حدود پنجاه درصد است. 

وی همچنین درباره احتمال ورود « جب بوش» به کاخ سفید گفت: وی می‌تواند به خوبی درباره ارزش‌های حزب جمهوری خواه صحبت کند. وی همچنین سابقه بسیار خوبی به عنوان فرماندار فلوریدا دارد؛ با این حال مشکلی که وی دارد نام فامیل وی است؛ نمی‌توان ظرف چند ماه دیدگاه مردم را درباره نام فامیل بوش تغییر داد. من قصد ندارم فرد خاصی را توصیه کنم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Germany
کوروش
۰۲:۱۱ ۰۶ تير ۱۳۹۶
دولت ایالات متحده تروریستی امریکا تصور نموده اند که خیلی نیرومند هستند و هر کاری بخواهند با هر کشوری می توانند انجام دهند . اما این را نمیدانند که در ایران سناریو هایی برای تغییر ساختار نظام سیاسی ایالات متحده و همچنین فرو پاشی اتحاد ایالتها در امریکا از یکدیگر وجود دارد و همچنین فیلمنامه هایی از جمله {اصلاح امریکا} اماده تبدیل به فیلم سینمایی برای نشان دادن این تحولات در امریکا اماده است که در صورت گزافه گویی امریکاییها تبدیل فیلم شود تا انها را سر جای خود بنشاند
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی
۲۰:۴۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
سیاست مداران امریکا چقدر احمق ونادان هستند تغییر نظام ایران یعنی تغییر کل ملت که همگی تغییر کل سیاست مدران امریکا را خواهانیم انشاالله چنین خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
خرم
۱۶:۲۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
این علاقه و آرزو را به گور خواهی برد !
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۳۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
منم مایلم که نظام آمریکا تغییر کند.
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۲:۱۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
ما هم علاقمند به تغییر رژیم در آمریکا هستیم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۰۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
ما میتوانیم
Iran (Islamic Republic of)
رضايي
۱۰:۴۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
شتر در خواب بيند پنبه دانه !
Iran (Islamic Republic of)
رضايي
۱۰:۲۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
شتر در خواب بيند پنبه دانه !
آخرین اخبار