بحث داغ ،علمی آکادمیک در باشگاه استقلال

جلسه تیم های پایه استقلال با حضور مدیر عامل این تیم و صادق پور رییس آکادمی فوتبال این باشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در جلسه امروز در مورد تیم های پایه بحث و بررسی شد. 

و افشارزاده مدیر عامل استقلال از زحمات تیم های پایه در مورد نتایجی که بدست آمده تشکر کرد و گفت تیم های پایه با توجه به شرایط موجود توانستند با حداقل ها به بهترین موفقیت ها دست پیدا کنند.

رضاصادق پور رییس اکادمی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:در این جلسه نتایج تیم های پایه بررسی شد و مدیر عامل استقلال از این زحمات قدردانی کرد ضمن اینکه در مورد موضوعات برنامه ریزی های فصل آتی ،دانش محور بودن فعالیت آکادمی ،عملکرد اخلاقی و رفتاری مناسب در تیم های پایه و نیز تامین بودجه ای که بتوانیم در سال آتی تیم های پایه را به موفقیت های ایده آل برسانیم بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سر مربیان تیم های پایه نیز نقطه نظرات خود را در مورد برنامه های فصل گذشته و سال آتی مطرح کردند و مدیر عامل باشگاه نیز در جلسه امروز گروه دانشی که در رابطه با رفتار عملکردی مربیان و بازیکنان در حوزه ورزشی تخصص دارند را به جلسه دعوت کرده بود.اساتید گروه دانشی هم نقطه نظرات خود را ارائه دادند و مقرر شد از این پس ارتباط مفیدی به صورت کارگاه آموزشی در تیم های پایه ای داشته باشیم و از فضایی که این اساتید ایجاد می کنند بهره ببریم.

وی افزود:با توجه به صحبت های انجام شده در این جلسه قرار شد تفاهم نامه ای را از طریق مدیر عامل باشگاه با این گروه علمی داشته باشیم و با توجه به مصوبه اعضای هیئت مدیره بتوانیم این ارتباط علم محور را تقویت کنیم .

صادق پور ادامه داد: در مجموع در بخش پایه این موارد می تواند اثر بخش باشد و در سطح کشور این اولین بار است که یک گروه علمی با این سطح در حوزه تیم های پایه آکادمی استقلال مشارکت می کنند.

انتهای پیام//
برچسب ها: فوتبال ، ایران ، لیگ ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.