گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران

امروز، مزایده پرسپولیس و استقلال / نام برنده مزایده و مبلغ آن اعلام نمی‌شود

رئیس سازمان خصوصی‌‌سازی گفت: پاکت‌های مزایده پرسپولیس و استقلال به دست ما رسیده و مزایده به طور قطع برگزار می‌شود.

پوری حسینی:فردا مزایده پرسپولیس و استقلال برگزار می شود/نام  برنده مزایده و مبلغ  آن فردا اعلام نمی شودمیر علی اشرف عبداله پوری حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ابتدا پاکت اول که مربوط به شرایط متقاضیان است باز شده و در صورتی که شرایط آنها محرز و با شرایط آگهی هم خوانی داشته باشد پاکت دوم
که در آن مبلغ پیشنهادی مشخص شده است باز خواهدشد و درباره آن تصمیم گیری خواهیم کرد اما اگر شرایط در پاکت اول با مزایده هم خوانی نداشته باشد پاکت دوم باز نخواهد شد و از همه مهمتر اینکه امیدوارم خریداران صاحب اهلیت باشند تا نیازی به خریدار دوم و سوم نباشد.

وی درباره تعداد پیشنهادهای دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: تا ساعت 14 روز چهارشنبه هیچ اطلاعاتی نخواهیم داد تا علیه تیم خاصی جو سازی نشود.

رئیس سازمان خصوصی‌‌سازی ادامه داد: امیدوارم متقاضیان شرایط مزایده را رعایت کرده باشند تا دچار مشکل نشویم اما در هر صورت برنده مزایده معرفی نخواهد شد و بالاترین قیمت نیز اعلام نمی شود اما تعداد پیشنهادها و اسامی خریداران اعلام خواهد شد. 
 
پوری حسینی اظهار داشت : آنهایی که درمورد نحوه واگذاری استقلال و پرسپولیس تردید دارند باید تاکید کنم، فروش این دو تیم سخت نیست بلکه ما سخت گرفته ایم. این کار باید سال ها پیش می شد.
 
پوری حسینی افزود خصوصی سازی سرخابی ها کاری است که دولت و مجلس بر آن اصرار دارند و امیدوارم این دو باشگاه واگذار شوند اما چنانچه نشد ، این واگذاری به روش های متنوع دیگر اجرا خواهدشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار