تکریم از مدیران آسمانی در گلزار شهدای سراسر کشور

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آیین دیدار با پدران آسمانی همزمان با ایام ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، امروز (پنج شنبه) در گلزار شهدای سراسر کشور انجام می‌شود.

حجت الاسلام سید حسن موذنی، معاون امور فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به همزمانی روز پدر با روز معلم، اظهار کرد: به همین مناسبت، برنامه‌هایی در قالب 8 نکته اجرایی و 24 برنامه پیشنهادی به ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌های سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: الگوسازی مبتنی بر ارزش‌ها و بسترسازی برابر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق آرمان‌های شهدا از اهداف این برنامه‌ها است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر محوریت قرار دادن گلزار شهدا در اجرای این برنامه‌ها، افزود: به منظور ایجاد وحدت رویه در اجرا و نیل به اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهره گیری از توانایی جامعه شاهد و ایثارگر شامل پدران و فرزندان شهدا، این تصمیم گرفته شده است.

موذنی برنامه‌های دیگر این روز را تقدیر از فرزندان شاهد که در زمینه‌ای علمی، پژوهشی کسب آثاری دانسته و به پدران خود اهدا کرده‌اند، تقدیر از معلمان شهیدی که به فیض شهادت رسیده‌اند، عنوان کرد.

گفتنی است؛ آیین تجلیل از پدران شهدا نیز همزمان با روز پدر در ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌های سراسر کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار