ذوالفقاری: ذات فوتبال ناپاک نیست، آدم‌ها آن را کثیف می‌کنند

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: سال‌هاست که برخی افراد برای مهدی کیانی شایعاتی درست می‌کنند، اما کیانی دانا و عاقل است.

ذوالفقاری: ذات فوتبال ناپاک نیست، آدم‌ها آن را کثیف می‌کنندایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص وضعیت تیم اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و درصدد هستیم تا در بازی‌های پیش رو 3 امتیازهای لازم را کسب کنیم و به قهرمانی برسیم. به طور حتم مسابقات پایانی لیگ از حساسیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و هر دیدار سختی خودش را دارد و تمامی تیم‌ها به دنبال حفظ خود در لیگ بهتری می‌باشند.

وی بیان کرد: فردین عابدینی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم را همراهی کند و از طرفی احمد کامدار به خاطر 3 اخطار بودن نمی‌تواند در بازی مقابل گسترش فولاد تبریز به میدان برود اما تمام توانمان را بکار می‌گیریم تا برنده شویم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص شایعه حضور مهدی کیانی در باشگاه سپاهان اظهار داشت: مهدی کیانی سابقه زیادی در تیم تراکتورسازی دارد و به عنوان کاپیتان تیم وظایف خود را به خوبی انجام می دهد، اما سال‌هاست که چنین حرف‌های درباره او مطرح می‌شود. متاسفانه در چند هفته پایانی این شایعات را برای کیانی می‌رسازند، اما باید بگویم کیانی عاقل و داناست و می‌داند چگونه رفتار کند.

وی افزود: برخی از افراد همیشه در حال شایعه سازی برای تیم فوتبال تراکتورسازی هستند و از قهرمانی این تیم خوشحال نمی شود، اما  با تمام توان به مصاف حریفان خواهیم رفت و درصدد هستم تا قهرمانی را آن خود کنیم.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار