بانوی کوراش کار وزن 63- کیلوگرم:

برای كسب مدال طلا به لبنان رفتم و به اين هدفم رسيدم

بانوی كوراش كار ايران كه در وزن 63- كيلوگرم موفق به كسب مقام قهرمانی در آسيا شده بود، گفت: هدفم اين بود خوشرنگ ترين مدال را در رقابتهای قهرمانی آسيا بگيرم و خوشحالم به آن رسيدم.

برای كسب مدال طلا به لبنان رفتم و به اين هدفم رسيدمدنيا آقايی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، درباره حضور خود در رقابت‌های قهرمانی آسيا اذعان داشت: سال‌هاست كه در اردوهای تيم ملی نوجوانان و جوانان تمرين می کردم و هدفم کسب موفقيت در مجامع بين المللی و بالا بردن پرچم کشورم بود که اين مهم در رقابت‌هايی آسيايی كوراش نصيب من شد و به خاطر آن خدا را بسيار شاكر هستم.

وي افزود: براي مدال طلا و كسب بهترين مقام تهران را به مقصد لبنان ترک كردم فقط به موفقيت فكر مي كردم و با آمادگی كه داشتم توانستم تمامی حريفانم را شكست دهم قرار گرفتن در سكويی نخست آسيا و به گردن آويختن مدال طلای اين رقابت‌ها افتخار بزرگی برای من است كه آن را به مقام معظم رهبری تقديم می كنم.

آقایی درباره اينكه آيا سابقه حضور در مسابقات بين المللی را پيش از اين داشته است ، گفت: بله آخرين اعزام من به عنوان نماينده تيم ملی جوانان به رقابت‌های قهرمانی آسيا هنك كنگ بود که نتوانستم مقامی کسب کنم، قبل از آن در سال 2006 و مسابقات آسيايی نوجوانان كه در لبنان برگزار شده بود مدال برنز گرفتم و در مسابقات جوانان آسيای چين هم پنجم شدم. اما در كوراش اولين تجربه ام بود و از عملكردم رضايت كامل دارم، این مدال انگیزه ای برای من شد تا از این به بعد بیشتر تمرین کنم تا 2 ماه دیگر هم از نظر رده سنی از جوانان به بزرگسالان خواهم رفت و باید پشتکار بیشتری برای کسب نتیجه داشته باشم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار