حاشیه نگاری باشگاه خبرنگاران از مراسم بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه امام حسین(ع)

ماجرای درخواست دریابان شمخانی از سردار دهقان

وزیر دفاع اظهار داشت: دریابان علی شمخانی قائم مقام وقت فرماندهی کل سپاه با من تماس گرفت و گفت با تو کار دارم.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، در مراسم بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی- سیاسی سپاه که در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار شد حاشیه‌های جالبی رخ داد که به آن می‌پردازیم.

**حضور پرشور پاسداران انقلاب

در این مراسم حضور پرشور انبوهی از پرسنل دانشگاه امام حسین(ع) و پاسداران انقلاب اسلامی را در تالار اندیشه این دانشگاه شاهد بودیم.

**بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت و جایگاه معلم و استاد 

در این مراسم دو کلیپ جداگانه به مدت 5 و 3 دقیقه پخش شد که رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت تعلیم و تعلم و تربیت و خودسازی تعلیم و توصیه به استاد و دانشجو به بیان رهنمودهایی پرداختند.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: جایگاه تاثیرگذار استاد در ذهن شاگردان خود باعث یک اثرگذاری در ذهن و شخصیت دانشجو می‌شود و باید از این ظرفیت و جایگاه برای تربیت دانشجو استفاده شود.

**اجرای موسیقی زنده دسته موزیک دانشگاه امام حسین(ع)

اعضای دسته موزیک دانشگاه امام حسین(ع) در ابتدای مراسم به اجرای موسیقی و اجرای زنده سرود جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

**خاطره وزیر دفاع 

سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ابتدای سخنرانی خود به بیان خاطره‌ای از چگونگی تبدیل شدن پادگان امام حسین(ع) به دانشگاه امام حسین(ع) پرداخت.

وی گفت: این مجموعه پس از انقلاب اسلامی با عنوان پادگان آموزشی امام حسین(ع) نام گرفت که در آن زمان بنده توفیق فرماندهی این منطقه را داشتم.

سردار دهقان افزود: در آن زمان دریابان علی شمخانی قائم مقام فرماندهی کل سپاه با من تماس گرفت و گفت با تو کار دارم.

من به دفتر دریابان شمخانی رفتم و او بحث چگونگی ساخت دانشگاه امام حسین(ع) را مطرح کرد و من گفتم چه کاری از من ساخته است که او گفت این ساختمان را تحویل سپاه بدهید که پس از آن اتفاق پشت تریبون که در یکی از تالارهای دیگر این دانشگاه بود گفتم از امروز دانشگاه امام حسین(ع) تحویل سپاه پاسداران است.

حاشیه نگاری از : محمد زرچینی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار