"حسنی آهنگر " درهمایش دفاع، اقتدار و امنیت ملی؛

باید تجربیات میدانی خود را به مدل‌های علمی قابل ارائه به جهان دربیاوریم

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) گفت: باید بتوانیم تجربیات میدانی خود را به مدل‌های علمی قابل ارائه به جهان دربیاوریم .

 به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "محمد رضا حسنی آهنگر" فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) در اولین همایش دفاع، اقتدار و امنیت ملی که در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: ما در سال 57 به رهبری امام خمینی پیروز شدیم. انقلاب ما تمام نظریه‌پردازی‌های جبهه استکبار را به چالش کشید.

وی ادامه داد: هدف اصلی انقلاب ما حاکمیت اسلام و ایجاد تمدن نوین اسلامی در جهان بود. مسئله‌ای که امروز ما در مورد آن غفلت کردیم فرآیند نهادسازی برای تمدن نوین است، نمیشود با مکتب‌های غربی داعیه تمدن اسلامی داشت. این مکتب‌ها مبتنی بر تمدن غرب است و با اسلام تضاد کامل دارد.

حسنی آهنگر اظهار داشت: دانشگاه نقش اصلی را در تولید مدل‌های حکومت داری دراد، اگر این مسئله به خوبی درک شود، راهکارهای زیادی را می‌توان ارائه کرد. ما تجربه‌های میدانی 35 ساله خوبی داریم و می‌توانیم با مهندسی معکوس آنها را به دانش تبدیل کنیم. ما در دانشکده پیامبر اعظم دانشگاه امام حسین (ع) رشته مبارزه با تروریسم را تاسیس کرده‌ایم که از جمله اهداف مهم آن تربیت کادر متخصص و تولید محتوا برای سبک امنیتی انقلاب است.

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) در پایان خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی ما این است که دچار موازی‌کاری نشویم، ما باید کارهای علمی خوب و تاثیرگذاری که در سازمان‌های دیگر انجام می‌شود، را به الگو تبدیل کنیم و از آنها استفاده بهینه ببریم. ما چه بخواهیم و چه نخواهیم در دنیا الگو شده‌ایم و همه از ما انتظار بالایی دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سردار ، حسنی کارگر ، جهان ، الگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار