عزیزیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بحران مالی انگیزه را از تیراندازان گرفت

ملی پوش اهداف پروازی گفت: بسیاری از رکورداران تیراندازی به دلیل بی پولی فدراسیون این رشته را کنار گذاشته‌اند.

بحران مالی انگیزه را از تیراندازان گرفتمسعود عزیزیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: ملی پوشان اهداف پروازی به دلیل مشکلات مالی فدراسیون تاکنون شانس حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک را نداشتند و این رقابت اولین مسابقه رسمی تیم ملی اهداف پروازی بود.
 
وی گفت: تیم ملی اهداف پروازی با حداقل تمرینات و بدون شرکت در اردو و با مسابقه ای، راهی رقابت های جام جهانی قبرس شد اما با این حال نتیجه قابل قبولی کسب کرد.
 
*هیچ مسئولی در وزارت ورزش به فکر تیراندازی نیست 
 
عزیزیان افزود: ملی پوشان با غیرت ایرانی در این رقابت شرکت کردند و هیچ مسئولی در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم به فکر مشکلات تیراندازی نیست.
 
وی گفت: اگر ملی پوشان در مسابقات قبرس با وجود ناکامی در کسب سهمیه المپیک خوش درخشیدند نتیجه زحمات خودشان بود.
 
ملی پوش اهداف پروازی ادامه داد: شرایط فعلی حاکم بر تیراندازی آینده این ورزش را با بحران مواجه می کند امیدوارم مسئولان به دنبال راهی برای خروج از این وضعیت اهداف پروازی باشند. 
 
*کسی برای رفع مشکلات تیراندازی پیش قدم نشد 
 
عزیزیان گفت: بی پولی فدراسیون انگیزه را از ورزشکاران می گیرد خیلی از رکورداران تیراندازی به دلیل بحران مالی از این رشته دور شدند و کسی هم برای رفع مشکلات مالی فدراسیون و موانع پیش روی تیراندازان پیش قدم نشد. 
 
ملی پوش اهداف پروازی اظهار داشت: تیراندازی ایران پتانسیل بالایی دارد با اندکی توجه به این رشته به طور حتم سهمیه المپیک خواهیم گرفت تیراندازان فقط نیاز به حمایت دارند. 
 
وی تصریح کرد: تیراندازی با خون مردم عجیب است و مسائلی که بین فدراسیون و وزارت ورزش وجود دارد شرایط را برای ما هم سخت می کند. 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ملی پوشان هم قسم شدند اگر فدراسیون توان مالی برای برگزاری اردو  و اعزام بر مسابقات را نداشته باشد با هزینه های خودشان شرایط را مهیا کنند تا شایستگی های تیراندازی به ویژه رشته اهداف پروازی به مسئولان ثابت شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار