صالحی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد/ پایان جراحی دوم با موفقیت/ حضور وزیر بهداشت و حسین فریدون در بیمارستان/ کمالوندی: احتمالا تا 2 روز دیگر صالحی مرخص می‌شود/ حضور ظریف در بیمارستان

سخنگوی "سازمان انرژی اتمی" کشورمان گفت، عمل جراحی به خوبی انجام شد و تیم پزشکی به سرپرستی دکتر سروش، به موقع رسیدگی‌های لازم را انجام دادند و به امید خدا احتمالا تا ۲ روز دیگر صالحی مرخص می‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد/  جراحی دوم با موفقیت پایان یافت/ حضور وزیر بهداشت و حسین فریدون بر بالین صالحیبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "علی‌اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان، ساعت 20 و 30 دچار مشکل گوارشی شد و به پزشک مراجعه کرد. پزشک نیز تشخیص داد به دلیل مشکل روده باید بلافاصله تحت عمل جراحی قرار گیرد.
 
به گفته معاون سازمان انرژی اتمی ، دکتر صالحی برای بار دوم تحت عمل جراحی قرارگرفت.

***
08:19 حضور محمدجواد ظریف وزیر خارجه در بیمارستان و عیادت از صالحی
 
***دکتر حسن هاشمی وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر رضا ملک زاده متخصص گوارش نیز برسر بالین دکتر صالحی حضور یافته اند.
 
***گفته می شود در حین کولونوسکپی روده دکتر صالحی دچار پارگی شده است.
 
***در ساعت 12 نیمه شب، جراحی دوم با موفقیت پایان یافت.
 
***حسین فریدون دستیار ویژه و برادر رئیس جمهور بر بالین دکتر صالحی حضور یافت.
 
***"اصغر زارعان" معاون حفاظت سازمان انرژی اتمی ایران در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، از بستری شدن "علی‌اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به دلیل کسالت ناگهانی در یکی از بیمارستان‌های تهران، خبر داد.
 
وی افزود: صالحی لحظات پیش مورد عمل جراحی قرار گرفت.
 
براساس این گزارش "بهروز کمالوندی" سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان باحضور در بیمارستان محل بستری دکتر صالحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز دکتر روز پر کاری داشتند و با توجه به این‌که احساس ناراحتی کردند به پزشک معالج مراجعه کرد و در همین راستا آزمایشاتی را انجام داد.
 
وی افزود: طی این آزمایشات مشخص شد کلوپی دارند که باید برداشته شودکه در طی برداشتن آن خونریزی ایجاد شد به همین جهت دکتر صالحی به اتاق عمل منتقل شد.
 
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: عمل جراحی به خوبی انجام شد و تیم پزشکی به سرپرستی دکتر سروش، به موقع رسیدگی‌های لازم را انجام دادند و به امید خدا احتمالا تا 2 روز دیگر صالحی مرخص می‌شود.
 
*** به نقل از منابع آگاه  در بیمارستان محل بستری دکتر صالحی، علت عارضه ظاهرا اندوسکوپی به صورت اشتباه در یک مرکز درمانی دیگر بوده‌است. 
 
***گروه های خبری ساعت 1:30 محل بیملرستان را ترک کردند.
 
*** ساعت 02:47  رئیس دفتر دکتر صالحی محل بیمارستان را ترک کرد.
 
***ساعت 02:51 درب بیمارستان بسته شد.
 
***امکان تصویربرداری در محل بیمارستان وجود ندارد.
 
اخبار تکمیلی توسط باشگاه خبرنگاران در حال پیگیری است و متعاقبا منتشر خواهد شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: صالحی ، انرژی ، اتمی ، کشورمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
اللهم اشفع کل مریض
ان شاالله که بزودی خوبِ خوب میشن دکتر جان
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۷:۰۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
به امید بهبودی سریع ایشان
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۰۰:۰۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
خدا بهش شفاش بده فردی دلسوز برای ایران و ایرانی است
آخرین اخبار