در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

توضیحات سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری پیرامون ورود "احمدی‌نژاد" به انتخابات

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: موضوع شخص احمدی‌نژاد هیچ گاه مورد بحث ما در جبهه پیروان نبوده است، ما در جلسات جبهه‌پیروان درمورد وحدت اصولگرایان برای آمادگی ورود به انتخابات بحث و زیرساخت‌های لازم را برای ایجاد این وحدت مهیا می‌کنیم.

"کمال‌الدین سجادی" سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران در خصوص ورود احمدی‌نژاد به انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: موضوع شخص احمدی‌نژاد هیچ گاه مورد بحث ما در جبهه پیروان نیست.

وی با انتقاد از اصلاح‌طلبان تصریح کرد: آنها به مسائل مختلف دامن می‌زنند تا عنوان کنند بین اصولگرایان تفرقه ایجاد شده است، اما همه اصولگرایان معتقد به وحدت،‌ انسجام و همگرایی در بین خود هستند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان‌ اینکه اخبار منتشر شده مبنی بر فعالیت انتخاباتی احمدی‌نژاد بعضاً اساسی ندارد ادامه داد:  ما در جلسات جبهه‌پیروان درمورد وحدت اصولگرایان برای آمادگی ورود به انتخابات بحث، و زیرساخت‌های لازم را برای ایجاد این وحدت مهیا می‌کنیم.

سجادی با تأکید بر این که ما از فعالیت‌های انتخاباتی احمدی‌نژاد اطلاع دقیقی نداریم، گفت: بر این اساس به اخبار رسانه‌ها هم نمی‌توان اعتماد کرد بنابراین نظر خاصی در مورد شخص احمدی‌نژاد نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار