درمحکومیت صدور حکم اعدام شیخ نمر صورت گرفت؛

تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون اردبیل

طلاب و روحانیون اردبیل در حمایت از آیت الله شیخ نمر باقر النمر عالم برجسته شیعه عربستان در حوزه علمیه صالحیه اردبیل تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ در این تجمع طلاب و روحانیون با سردادن شعارهای بر علیه آمریکا،رژیم صهیونیستی و دست نشانده های عربی آنها در حکومت آل سعود شعارهایی سر داده و خواستار آزادی فوری آیت الله شیخ نمر از زندان های حکومت سعودی و ضد مسلمانان عربستانی شدند.

حجت الاسلام میرعباس زاده در تجمع امروز با اشاره به ظلم و ستم های عربستان صعودی و بازداشت آیت الله شیخ نمر توسط حکومت آل سعود گفت:شیخ نمر با دیدی باز و آگاهی نسبت به حوادث جاری پیرامون خود چه در عربستان و چه در منطقه برخوردار بود و همین موجب شد تا دارای دید تحلیلی دقیق از جریان امور در عرصه های اجتماعی و سیاسی باشد که یکی از دلایل آن بنا به گفته وی ارتباط عمیق وی با قرآن و اهل بیت (ع)است که همراه روشنگری راه وی درزندگی بوده است.

وی در ادامه خاطرنشان كرد: وی درقبال سرکوبگری های رژیم سعودی و مخالفت این رژیم با برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز و تجمع اعتراض آمیز تاکید می کرد که همواره به دنبال راه های دیگری برای ادامه اعتراضات خود و احقاق حقوق بشر بود و تظاهرات یکی از این راهکارهاست.

انتهای پیام/د

برچسب ها: اردبیل ، تجمع ، طلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.