چشم نصف جهان به اصفهان نیم دیگر به تبریز

قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران تا ساعاتی دیگر مشخص خواهد شد .

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ در دیدار های فوتبالی امروز اگر برای بازی سرخابی‌ها حساسیت کاذب را در نظر بگیریم دیدار های تبریز و اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار است و از استقبال تماشاگران هم مشخص است که در تهران فقط مدعی های میانه جدولی کری می خوانند و مقامش را جای دیگری تقسیم می کنند.

در اصفهان نصف جهانی‌ها با سلام دوباره به آسیا یک چشم به خودرو سازان سایپا دارند و چشم دیگرشان به تبریز است و برای اولین بار است که دعا می کنند زور تراکتور و نفت به هم نرسد.

اما تبریز و تماشاگران پر شورش فقط پیروزی می خواهند و البته با توجه به شرایط میزبانی دور از انتظار هم نیست و اما چشم تهرانی ها تا اینجای کار جعبه جادویی یعنی تلویزیون را به حضور در استادیوم ترجیح داده چرا که اینجا بوی فوتبال فقط در کلام است که می آید و گرز رستم های داستان دربی فقط در زبانشان می‌چرخد.

و اما در مورد ته جدول هم باز حساسیت از دربی بیشتر است و راه آهن و پیکان و استقلال اهواز فقط نود دقیقه فرصت دارند تا در لیگ برتر باقی بمانند و البته دو تیم تهرانی شاید بتوانند فوتبال تهران را از مرگ مغزی نجات دهند.

از این سه تیم یک تیم به دیدار پلی آف می رود و تیم دیگر باید در مقابل نماینده مس کرمان دیدار کند تا صعود به لیگ برتر را برای کرمانی ها و بقا را برای تهران رقم بزند.

اکبر باقری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار