رژیم صهیونیستی مدعی شد:

در صورت دریافت غرامت از آمریکا به پذیرش توافق هسته‌ای با ایران تن خواهیم داد

منابع خبری از ادعای تغییر موضع صهیونیست‌ها نسبت به توافق هسته‌ای ایران خبر دادند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران؛  به نقل از یدیعوت آحارونوت، ارزیابی‎های اخیر منابعی در وزارت امور خارجه اسرائیل، جامعه اطلاعاتی و کمیته روابط عمومی آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد کنگره آمریکا قادر نیست مانع توافق هسته‌ای با ایران شود و به این ترتیب تل‌آویو باید موضع خود را در این زمینه تغییر دهد. در این گزارش این‌گونه ادعا شده است: «برخی مقامات رژیم صهیونیستی اکنون متوجه شده‌اند به جای ادامه دادن به مبارزه‌ای نافرجام باید مسیر دیگری را در پیش گرفت مسیری که تضمین کننده منافع تل‎آویو باشد این به معنای دریافت غرامت از آمریکا به صورت سلاح‌های گران‎قیمت یا کمک‌های دیگر است.»

این منبع خبری در ادعایی اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، با دو راه حل روبه‌رو است: ادامه مقابله با این توافق یا پذیرش توافق به ازای درخواست دریافت مزایای گسترده‌ای از جانب آمریکا. یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با یدیعوت آحارونوت مدعی شد: «کاخ سفید برای آرام کردن اسرائیلی‌ها در این برهه حاضر به پرداخت هزینه‌ای سنگین است. ما شگفت زده شده‌ایم که اسرائیلی‌ها تاکنون چنین درخواستی را مطرح نکرده‌اند.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
این نتانیاهوی جنایتکار و قصاب غزه ، راهزن و دلال تحریم هم هست . برای توافق آمریکا با ایران در باره فعالیت های هسته ای و صلح آمیز ایران ، از آمریکا باج می خواهد . این جاست که ضربا لمثل هم از توبره می خورد و هم از آخور مصداق پیدا می کند .
Germany
تقی
۱۹:۲۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
ظاهرسازیه. قند تو دل صهیونیستها داره آب میشه به خاطر این نیرنگ بازی در پوشش توافق.
Iran (Islamic Republic of)
javad
۱۳:۲۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
چرا شما خودتو این قدر گنده میبینی آخه؟؟؟
کی از تو پذیرش خواست مردک!!!
ایران سرزمین اقتدار و استقامته و نیاز به تایید ی موجودی مثل تو نداره
آخرین اخبار