صبح امروز؛

اعضای هیئت پارلمانی ایران به لهستان سفر کردند

اعضای هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به کشور لهستان سفر کردند.

اعضای هیئت پارلمانی ایران به لهستان سفر کردندبه گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران، هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران متشکل از تعدادی از اعضاء گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران- لهستان صبح امروز یکشنبه(27 اردیبهشت‌ماه) بنا به دعوت رسمی گروپسکی همتای خود در پارلمان لهستان به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات سیاسی پارلمانی این کشور عازم ورشو شد.

وحید احمدی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران- لهستان ریاست این هیئت را بر عهده دارد و محمد اسماعیل سعیدی، سید محمد باقر عبادی، فتح‌الله حسینی و حمیدرضا پشنگ نمایندگان مردم تبریز، بیرجند، قصر شیرین، و خاش در مجلس شورای اسلامی سایر اعضاء این هیئت هستند.

هیئت پارلمانی کشورمان در طی مدت اقامت خود در ورشو با رئیس مجلس، رئیس گروه دوستی پارلمانی، رئیس کمیسیون سیاست خارجی و جمعی دیگر از مقامات سیاسی و پارلمانی لهستان پیرامون راه‌های گسترش روابط دو جانبه و تحولات جاری منطقه‌ای و بین‌المللی و سایر موضوعات مورد علاقه گفت‌وگو و تبادل نظر نمایند.

دیدار با اساتید و دانشجویان کرسی زبان فارسی دانشگاه ورشو و بازدید از چند واحد صنعتی و کشاورزی از دیگر برنامه‌های این هیئت در لهستان می‌باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار