با 84 واحد افت؛

شاخص هفته را نزولی آغاز کرد

شاخص بورس و اوراق بهادار در ساعات اولیه معاملات امروز شنبه 7 اردیبهشت 94،با 84 واحد افت در پله 63 هزار و 446 واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در ساعات اولیه معاملات امروز تعداد 205 هزار و 669 سهم اوراق بهادار به ارزش 503 میلیارد و 19 میلیون ریال در 21 هزار و 514 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

شاخص قیمت(وزنی-ارزشی)با کاهش 36 واحدی به 27 هزار و 122 و شاخص کل(هم وزن)با 23 واحد کاهش به 9 هزار و 878 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز شامل گروه بانکی‌ها و پالایش‌ها و بیشترین تاثیر را در شاخص نماد پارسان و تاپیکو داشته است.

شاخص فرابورس نیز با 7 واحد ریزش به ارتفاع 730 واحدی رسید.

نمادهای پربیننده معاملات فرابورس ایران شامل گروه پتروشیمی‌ها و پالایشی‌ها است و بیشترین تاثیر را در شاخص گروه جم و پترول داشته است.

روند منفی در حالی در بازار سرمایه ادامه دراد که تالار شیشه‌ای در روزهای پایانی هفته گذشته روند نسبتا مثبتی داشته است و به خبرهای بیرونی و زمزمه‌های حمایت بانکی‌ها از بورس واکنش مثبتی نشان داده بود ولی این روند چندان طول نکشید و شاخص بورس بازهم بر مدار منفی بازگشت.

در حالی که کارشناسان عقیده دارند این روند در بازار سرمایه روند مقطعی و طبیعی است و سهامداران نباید با رفتار هیجانی و ورود با صف‌های فروش بیش از بیش باعث روند منفی شاخص نشوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شاخص ، بورس ، ارزش ، سهم ، اوراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار