استقلال برای قهرمانی بسته نشده بود؛

نجف نژاد:طرح دوفوریتی با 135 امضاء تقدیم مجلس شد

رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: طرح دوفوریتی با امضاء 135 نفر از نمایندگان مجلس به هیئت رئیسه ارائه شد و امیدوارم این روند شرایط خود را به خوبی طی کند.

استقلال برای قهرمانی بسته نشده بود/طرح دوفوریتی با 135 امضاء تقدیم مجلس شدمقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرتگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره نتایج ضعیف تیم فوتبال استقلال در لیگ چهاردهم و شکست در دربی 80 اظهار داشت: در هر صورت اتفاق سنگینی در فصل گذشته داشتیم که یک اتفاق بود و به هواداران این تضمین را می دهیم که فصل آینده تیم متفاوتی داشته باشیم و توکل به خدا این کار را انجام می‌دهیم. قرار است هیئت مدیره فردا (دوشنبه) تشکیل جلسه دهد تا درباره فصلی که خوب نبود، تصمیم‌گیری شود. شرایطی فعلی رضایت‌بخش نیست اما گذشته‌ها،‌ گذشته و باید برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنیم.

وی در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی گفته نجف‌نژاد اشرافی به مسائل فنی ندارد، تصریح کرد: درباره این موضوع صحبتی نمی کنم و به هر حال سعی می کنیم برنامه ریزی بهتری داشته باشیم زیرا نمی توانیم به عقب باز گردیم و فصل گذشته را ترمیم کنیم.

نجف‌نژاد در واکنش به اظهارات شاهرخ بیانی مبنی بر اینکه هدف 10 بازیکن استقلال زمین زدن استقلال و قلعه‌نویی بود، گفت: این حرف را قبول ندارم و اعتقادی به این مسائل ندارم و به نظر من بضاعت باشگاه استقلال همین بوده است در هر صورت از ابتدا تیم برای قهرمانی بسته نشد و باید بگویم که ما استحقاق کسب سهمیه آسیا را داشتیم بازیکنان و کادرفنی کم‌کاری نکردند. و تشکر می‌کنیم. بضاعت استقلال در این فصل همین بود و کسی کوتاهی نکرده است.

وی در خصوص اینکه آیا صحبت‌های او به معنای تغییر در کادر فنی است، تصریح کرد: در جلسه فردا به این مسئله می‌پردازیم و تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی در خصوص ارائه طرح دوفوریتی افزود: 135 نفر از نمایندگان مجلس مصوب کردند که 3 مزایده کافی است و بعد از 3 مزایده راه‌کارهای قانونی را ارائه خواهند داد و باید بگویم خریداران باید اهلیت داشته باشند و شرایطی ایجاد کنند که 49 در صد به بخش هواداران و 51 در صد در بخش خصوصی به آنها واگذار شود و مقداری هم برای اجرای این واگذاری صورت گرفت.

وی درخصوص اینکه آیا جلوی مزایده چهارم گرفته می شود یا خیر گفت: این طرح را تقدیم مجلس کردیم و 135 نماینده نیز امضا کردند و به هیئت رئیسه ارائه دادند و امیدوارم این روند شرایط خود را به خوبی طی کند.

نجف نژاد در مورد اینکه گفته می شود دیوان عدالت رای به برنده بودن هدایتی داده است افزود: در این خصوص اطلاعی ندارم و در هر صورت اهلیت داشتن یکی از شرایط برنده شدن در مزایده است و در این خصو اطلاعی ندارم

وی در خصوص این مسئله که آیا مزایده چهارم فقط برای استقلال است یا برای پرسپولیس نیز می باشد بیان کرد: در مورد این مسئله نیز باید بگویم بی اطلاع هستم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار