حسینی:

با طرح دو فوریتی مخالف بودم و امضا نکردم/این طرح فرسایشی است

سخنگوی فراکسیون ورزشی مجلس شورای اسلامی گفت: من با طرح دو فوریتی برای تغییر واگذاری سرخابی بودم و امضا نکردم.

با طرح دو فوریتی مخالف بودم و امضا نکردم/این طرح فرسایشی استسید هادی حسینی در گفتگو با خبرتگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: معتقدم که 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس باید طبق قانون مصوبه مجلس به بخش خصوصی واگذار شوند. بر این اساس طرح دو فوریتی یک کار فرسایشی است که به نفع مردم و دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس نیست.

حسینی در ادامه بیان کرد: یکی از بندهای طرح دو فوریتی این بود که 49 درصد سهام به پیشکسوتان واگذار و 51 درصد هم به خریداران داده شود. به هر حال من با این طرح مخالف هستم این موضوع نفع سرخابی‌ها نیست.

وی تصریح کرد: اگر 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس سال 92 در بورس به فروش می‌رساندند اکنون به صورت مزایده واگذار نمی‌شدند به هر حال اگر هر سال بخواهند قانون جدیدی بگذارند آن وقت این شائبه ایجاد می‌شود که قصد خصوصی‌سازی سرخابی‌ها را ندارند.

وی درباره احتمال حضور خود در خودروسازان در مزایده چهاردهم عنوان کرد: حضور خودروسازان در مزایده چهاردهم خیلی مهم نیست اما مشکل از آنجا نشات می‌گیرد که ورود خودروسازان بار سنگینی بر دوش مردم خواهد داشت. به این صورت که خودروسازان قیمت خودرو را بالا می‌برند تا این دو تیم را مدیریت کنند که کار درستی نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال من به همراه جمعی از نمایندگان مجلس از وزارت دارایی درخواست کردیم که مزایده چهاردهم را بدون مشکلی برگزار کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار