پوری حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

یکشنبه سرخابی‌ها مالک جدید خود را می‌شناسند/ مزایده پنجمی در کار نخواهد بود

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در نظر داریم واگذاری استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهیم.

یکشنبه سرخابی‌ها مالکیت جدید خود را می‌شناسند/ مزایده پنجمی در کار نخواهد بودعلی اشرف پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی در گفتگو با خبرتگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بحث واگذاری سرخابی‌ها اظهار داشت: همانگونه که قبلا اعلام کرده بودیم فردا دوشنبه آخرین فرصت برای واگذاری سرخابی‌های پایتخت است و خریداران تا ساعت 16:30 فرصت دارند که سپرده 8 میلیون و 700 هزار تومانی خود را واریز و فیش واریزی به اضافه مبلغ پیشنهادی که در فرمی که به آنها داده می شود در پاکتی قرار دهند و سپس در روز سه شنبه 29 اردیبهشت ماه ساعت 14 پاکتها گشوده خواهد شد.

وی در ادامه افزود: پس از گشوده شدن پاکت‌ها توسط وزرای متحرم واگذاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مسئله خاتمه یابد.

پوری حسینی ادامه داد: همچنین دیگر اقدام خصوصی سازی تعیین نفرات اول، دوم و سوم مزایده بوده و هم چنین تعیین دقیق و بررسی اهلیت این دوستان است هدف ما این بوده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم خصوصی سازی سرخابی‌ها را به سرانجام برسانیم.

رئیس سازمان خصوصی سازی بیان کرد: بطور حتم روز شنبه یا یکشنبه دو باشگاه بزرگ پایتخت مالکین جدید خود را می‌شناسند و با یارگیری در لیگ پانزدهم بهتر از لیگ چهاردهم خواهند بود.

وی در خصوص امضا 135 نماینده مجلس مبنی بر طرح دو فوریتی تصریح کرد: هیچگاه قانون موکد مجلس شورای اسلامی با طرحی که از مفاد آن اطلاعی ندارند متوقف بشود. اما تا جایی که اطلاع دارم که مجلس به شدت اصرار دارد که هرچه سریعتر این بحث انجام شود پس خیلی عجیب و دور از ذهن است که چرخش 180 درجه‌ای داشته باشد شک نکنید قانون محکمی برای مزایده‌ و واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی وجود دارد وبدون شک خواسته ما این است که انتظار افکار عمومی چندان طولانی نشود و به ثمر بنشیند و حتی اگر قرار بر این است وزیر ورزش تاخیر داشته باشد مورد استیضاح قرار گیرد.

پوری حسینی ادامه داد: بدون شک قانون توسط نمایندگان وضع شده و برای تایید به شورای نگهبان فرستاده می‌شود و اجرای آن ضروری است.

رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد توصیه به شرکت کنندگان در مزایده عنوان کرد: توصیه من این است از کسانی که تمایل به شرکت دارند در مزایده چهارم شرکت کنند و تا ساعت معین شده در مزایده شرکت کنند و بدون شک چنین مزایده‌ای در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تکرار نخواهد شد و این مزایده درنوع خود شفاف‌ترین قاطعانه‌ترین و بدون حاشیه‌ترین مزایده خواهد بود و ما نیز در سازمان خصوصی سازی آمادگی لازم برای اجرای این مزایده را داریم و تمهیدات کامل را اندیشیدیم.

وی در ادامه با اشاره به مبحث ورود هدایتی در مزایده سوم گفت: باید عنوان کنم 2 نفر از متقاضیان که در مزایده سوم شرکت کرده بودند مورد قبول واقع نشد یکی از آنها سپرده را واریز نکرده بود و دوم اینکه بدلیل نقص پرونده تایید نشد ما نقص پرونده را به وی اطلاع دادیم که مورد نقص پرونده مربوط به مبحث استیل آذین بوده است.

پوری حسینی در مورد اینکه آیا برای استقلال خریدار پیدا شده تصریح کرد: اجازه دهید وقتی 29 اردیبهشت پاکت‌ها باز شد همه مسائل روشن خواهد شد بطور کلی مزایده پنجمی درکار نخواهد بود و امیدوارم که در مزایده چهارم تکلیف مالکیت سرخابی‌ها معلوم شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مزایده خصوصی سازی سرخابی‌ها به بهترین شیوه ممکن انجام شود تا شاهد پویایی فوتبال و حضور مقتدرانه این دو باشگاه باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار