معرفی کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال

طباطبایی: 8 راهبرد برنامه هایم را به هیات ها فرستادم/ یک تیم اقتصادی قوی وارد بسکتبال می کنم

کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال از ارسال محور اصلی برنامه های خود به 31 هیات استانی خبر داد و گفت: برنامه محوری، جذب اسپانسر و حامی مالی قوی اصلی ترین نیازهای بسکتبال ایران است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ وضعیت دو نفر از کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال تا به حال به طور نسبی روشن شده است. امیر خوش خبر که همراه با تیم ملی والیبال در خارج از کشور به سر می برد و با توجه به حضور نداشتن در زمان برگزاری انتخابات دوم خرداد،‌ حذف نام او در رأی گیری نهایی نیز محتمل به نظر می رسد.

مهران سررشته نیز به عنوان دومین نفر در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها خبر از کناره گیری در صورت حضور مشحون را اعلام کرده است.

اما رامین طباطبایی قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با دوپینگ در مصاحبه با خبرنگار ما از حضور قطعی در انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال خبر داد و گفت: در حال حاضر تنها کاری که احساس می کنم در بسکتبال به آن نیاز هست،‌ دو موضوع مهم است. ابتدا برنامه محوری در تمام فعالیت های مربوط به بسکتبال و دوم جذب اسپانسر و حامی مالی پایدار و مستمر است که بر این اساس سعی کرده ام یک تیم اقتصادی تشکیل دهم.

8 راهبرد طباطبایی برای بسکتبال

طباطبایی که امروز 27 اردیبهشت فعالیت تبلیغاتی خود را برای انتخابات آغاز کرد،‌ برنامه خود را با 8 راهبرد و 61 اقدام به تمام هیات های استانی کشور ارسال کرد.

8 راهبرد محوری برنامه طباطبایی برای فدراسیون بسکتبال به شرح زیر است:

1-  توسعه همگانی و عمومی کردن ورزش بسکتبال

2- بسترسازی و فراهم آوردن زمینه های لازم برای رشد و توسعه قهرمانی بسکتبال

3- ایجاد بستر مناسب جهت توسعه و ارتقاء علمی نیروهای انسانی شایسته و توانمند در رشد و توسعه ورزش بسکتبال

4- تقویت نظام ساختاری مدیریت و برنامه ریزی در راستای بهره وری بهینه

5- توجه به تامین بسترهای مناسب مشارکت همه جانبه بانوان در ابعاد همگانی و قهرمانی بسکتبال

6- رفع تبعیض و نگرش عدالت محور در توزیع بهینه جمیع امکانات و منابع در ورزش بسکتبال (این بند مربوط به توزیع اعتبارات هیات های استانی و ارزیابی عملکرد هیات ها است)

7- توسعه فضاهای ورزشی بسکتبال (با توجه به مطالبات عمومی و مطالعات نیازسنجی و آمایش سرزمین)

8- تقویت و ارتقا چارچوب های فرهنگی و اخلاق مداری در بسکتبال

طباطبایی برای هر یک از این راهبردها بین 7 تا 8 اقدام براساس چالش های بسکتبال در چند سال اخیر تهیه کرده است.
 
رزومه من برای جامعه بسکتبال مشخص است

وی در مورد نظر اعضاء مجمع و احتمال انتخاب خود توضیح داد: اقدامات اجرایی ما واقع بینانه است. رزومه من نیز در جامعه بسکتبال با عضویت در تیم های ملی جوانان و بزرگسالان؛ 3 سال مدیریت تیم بسکتبال پیکان؛ مدیریت کل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و ستاد مبارزه با دوپینگ مشخص است. من در ورزش حضور فعال داشته ام و وضعیت را می شناسم.

طباطبایی تاکید کرد: در نهایت بیشتر از فرد و شهرت او،‌ برنامه اهمیت دارد. هیات های استانی هم این نگرش را پیدا کرده اند که فردی انتخاب شود که با حضور او برنامه راهبردی کلان اجرایی شود و فردی بیاید توان عملیاتی کردن آن را داشته باشد.

کاندیدای ریاست فدراسیون بسکتبال در پاسخ به اینکه برنامه اقتصادی خود را چگونه در فدراسیون عملی می کند؟ گفت: من با یک تیم اقتصادی صحبت کرده ام که همه در حقیقت جزء نخبگان و افراد قوی در بخش اقتصادی ورزش کشور هستند. این نفرات با توجه به علاقه ای که به کار در ورزش بسکتبال داشتند،‌ قبول کرده اند که در صورت انتخاب من از نفوذ خود در اقتصاد کشور استفاده کنند و به جذب اسپانسرها و بهینه سازی در مسائل مالی بسکتبال کمک کنند.

وی تاکید کرد: جامعه بسکتبال به عنوان یک جامعه دانشگاهی شناخته می شود. از هیات های استانی و افراد رأی دهنده هم انتظار می رود که بسکتبال را به سمت تغییر نگرشی ببرند که نیازمند به نیروی جوانتر و تفکر جدید است.

انتهای پیام/
برچسب ها: رامین ، طباطبایی ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار