در پی برگزاری انتخابات فدراسیون بسکتبال؛

خوش‌خبر: ثبت نام در انتخابات آزمونی بود که چند رأی در بسکتبال دارم

انتخابات فدراسیون بسکتبال روز 2 خردادماه امسال برگزار و رییس جدید مشخص می‌شود شاید مشحون بماند شاید هم! خوش خبر والیبالی‌ها یکی از کاندیدا‌های این پست است ولی وی به این مراسم نمی‌رسد...

خوش‌خبر: غیبتم یعنی انصراف!

امیر خوش‌خبر یکی از افرادیست که نامش در لیست کاندیداهای احراز پست ریاست فدراسیون بسکتبال ثبت شده اما وی هم‌اکنون همراه والیبالی‌ها در پراگ به سر می‌برد و باید در لیگ جهانی با تیم ملی حضورداشته باشد که در این خصوص در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: به نظر من مجمع فهیم بسکتبال اصلح‌ترین را انتخاب خواهد کرد من برای حضور در مراسم ثبت نام کرده بودم هنوز هم به عنوان کاندیدای ریاست این فدراسیون نامم هست و فعلا انصراف نداده‌ام اما با توجه به ضرورتی که در تیم ملی والیبال وجود دارد٬ لازم بود که به مسابقات لیگ جهانی اعزام شوم و متاسفانه در مجمع حضور نخواهم داشت فکر می‌کنم طبق قانون این به معنای انصراف از حضور در انتخابات است.

وی تصریح کرد: چون سال‌ها در بسکتبال به طور حرفه‌ای فعالیت می‌کردم علاقمند به حضور در انتخابات شدم٬ همچنین تجارب مدیریتی‌ام در وزارت ورزش٬ سازمان تربیت بدنی و تیم ملی والیبال باعث شد تا احساس کنم شاید بتوانم به این رشته با کمک سایر فرهیختگان و کسانی که می‌توانند تاثیرگذار باشند کمک کنم و بسکتبال را به جایگاه اصلی خود برگردانم. متاسفانه امکانپذیر نشد در مجمع باشم البته افراد دیگر بهتر از من هستند و تجارب بیشتری دارند.

کاندیدای پست ریاست فدراسیون بسکتبال در ادامه اظهار داشت: این یک نوع آزمون بود تا ببینم چند رای در جامعه بسکتبال می‌توانم داشته باشم. تعدادی از دوستان و هم‌قطاران سابقم در این رشته و همچنین کسانی که واقعا علاقمند بودند که در این جمع حاضر باشم٬ من را مسئول موفقیت‌ّهای والیبال می‌دانند در صورتی که اگر موفقیتی در والیبال بوده کار من تنها نیست. خوش‌خبر هم جزء بسیار کوچکی از این مجموعه است و کار گروهی دنبال می‌شود.

خوش‌خبر در خاتمه برای جامعه و رشته پرطرفدار بسکتبال آرزوی موفقیت کرد و افزود: دوست دارم هرجا نیازی شد بتوانم به این رشته که پتانسیل بالایی برای حضور در سطوح اول آسیا و جهان را دارد کمک کنم. فعلا تمرکزم بر روی والیبال است تا نتیجه‌ای در خور شان این تیم در مسابقات آتی کسب کنیم و به مسائل دیگر هم فکر نمی‌کنم.  برای رییس فدراسیون بسکتبال که توسط مجمع انتخاب خواهد شد آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در پیش برد اهداف و رسیدن به جایگاه بهتر مصمم باشد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار