"از اول هم بنا بود شرکت کنم، وگرنه ثبت نام نمی کردم"

مهندسی: با قدرت در انتخابات بسکتبال شرکت می کنم

کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال که ماه ها از زمان ثبت نام در انتخابات سکوت کرده بود، بالاخره با قدرت حضور خود را در انتخابات دوم خرداد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رضا مهندسی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال عصر امروز تصمیم قطعی خود را برای حضور در انتخابات دوم خرداد اعلام کرد.

مهندسی که مورد تایید بسیاری از اعضاء قدیمی جامعه بسکتبال است در پاسخ به خبرنگار ما در مورد شایعات کناره گیری از انتخابات گفت: اعتقاد دارم که اگر کسی واقعا من را قبول داشته باشد و بشناسد، در انتخابات هم رأی می دهد. من با قدرت در انتخابات شرکت می کنم. از اول هم بنای شرکت در انتخابات را داشتم وگرنه ثبت نام نمی کردم.

وی با تاکید بر اینکه "با احترام به تمام کاندیداها هیچ ائتلافی هم با کسی انجام نداده ام"، در مورد سکوت چند ماه گذشته خود گفت: واقعیت این است که من تبلیغی نکرده ام، با کسی صحبت نکرده ام و مصاحبه ای هم انجام نداده ام. جامعه بسکتبال از من طی 30 تا 40 سال گذشته شناخت واقعی دارد. حالا هم به هر کسی رأی بدهند، من آن را قبول دارم. اگر بنده را هم انتخاب کنند که در خدمت بسکتبال هستم.

مهندسی در مورد برنامه های خود برای بسکتبال تنها به این توضیح بسنده کرد: من فکر می کنم که بسکتبال پتانسیل بالایی دارد. تنها به سهم خودم می خواهم به خانواده شریف و محترم بسکتبال کمک کنم. حالا فرصت تشریح مسائل نیست چون فایده ای هم در این مدت تا انتخابات ندارد اما چه انتخاب شوم یا نشوم، بعدا به صورت مفصل صحبت می کنم. صحبت نکردنم در این مدت هم بیشتر به این دلیل بود که در مصاحبه ها از محدوده انصاف نسبت به افراد خارج نشوم و حق برای همه وجود داشته باشد.

گفتنی است تا به حال حضور محمود مشحون، امیر ایلیاوی، حسن میرزا آقابیک، رامین طباطبایی و سعید بلبل آبادی طبق اعلام رسمی این افراد قطعی شده است. مهرداد آگین نیز در صحبت چند روز قبل با خبرنگار ما از عزم خود برای شرکت در انتخابات گفته بود.

انتخابات فدراسیون بسکتبال روز شنبه دوم خرداد برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار