درخشان: پرسپولیس در صورت داشتن مالک، عملکرد بهتری خواهد داشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تیم مالک داشته باشند می‌تواند موفق‌تر عمل کرده و خریدار از افرادی که مدنظرش است در راس کار استفاده کند.

درخشان: پرسپولیس در صورت داشتن مالک، عملکرد بهتری خواهد داشتبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حمید درخشان در جلسه امروز مربیان اظهار داشت: خوشحالم از اینکه تیم پرسپولیس توانسته نتایج قابل قبولی را کسب کند و به موفقیت دست پیدا کند و این نشان می‌دهد که کادر فنی قبلی زحمات زیادی را کشیده‌اند و در  حال حاضر زحمات این افراد به بار نشسته است و به طور کلی از نتایج حاصل شده خوشحالم و این موفقیت را به پرسپولیس تبریک می گویم. 

وی افزود: در حال حاضر نگاه و حواس تیم پرسپولیس فقط باید به بازی در مقابل الهلال عربستان باشد چراکه این تیم با توجه به قهرمانی‌هایی که در اسیا کسب کرده است خطرناک است و به نظر من اگر پرسپولیس بخواهد به جایگاه خوبی در جدول لیگ قهرمانان دست پیدا کند باید این تیم را در ورزشگاه آزادی شکست دهد و در بازی برگشت در مقابل تیم الهلال بتواند با ‌آرامش خاطر بازی کند. 

وی بیان کرد: در هر صورت سربلندی و موفقیت پرسپولیس در درجه اول برای من مهم است و امیدوارم روز به روز موفق‌تر شوند.
درخشان در خصوص خصوصی سازی سرخابی‌ها عنوان کرد: امیدوارم این موضوع هرچه زودتر حل شود و هر کسی که قصد خرید باشگاه پرسپولیس را دارد پا پیش بگذارد و این تیم را از هر لحاظ سر و سامان دهد به نظر من اگر تیم مالک داشته باشند می‌تواند موفق‌تر عمل کند و خریدار از افرادی که مدنظرش است در راس کار استفاده کند. 

درخشان افزود: با خصوصی سازی سرخابی‌ها هزینه‌ها و درآمدزایی‌ها مشخص میشود و در کل تیم‌ها عملکرد موفق‌تری دارند.

وی در خصوص حضور در کلاس مربیان افزود: به نظر من حضور در این کلاس‌ها اشکالی ندارد و خوب است که  مربیان در این کلاس‌ها حضور داشته باشند تا از هر لحاظ به موفقیت دست پیدا کنند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، فوتبال ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار