در آستانه دیدار پرسپولیس - الهلال

مهدوی‌کیا: منتظر هت‌تریک آسیایی هواداران هستم

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: حالا الهلال مهمترین بازی فصل است. صعود از این مرحله فرصت‌های تازه‌ای برای پرسپولیس می‌سازد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهدی مهدوی‌کیا افزود: پرسپولیس بازی حساسی پیش رو دارد. امیدوارم در این بازی یکبار دیگر شاهد حضور یکصد هزار تماشاگر در ورزشگاه باشیم چون این حضور می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

وی ادامه داد: حضور در این مرحله از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اتفاق مهمی بود و حال صعود به مرحله بعدی اتفاق مهمتری به حساب می‌آید. مرحله‌ای که تیم‌های غرب و شرق آسیا با یکدیگر روبرو خواهند شد. من پیش از این گفتم که بازی با بنیادکار حساس‌ترین بازی فصل پرسپولیس است، چون سرنوشت صعود تماما به نتیجه آن وابسته بود ولی حالا پرسپولیس به مراحل تازه‌تری قدم گذاشته است و باید گفت الهلال به مهمترین بازی این فصل بدل شده است. با صعود از این مرحله، باشگاه در شرایط بهتری قرار می‌گیرد و تیم پرسپولیس شانس حضور در مراحل بالاتر را پیدا می‌کند. در واقع موفقیت در این بازی درهای جدیدی را به روی پرسپولیس باز می‌کند و می‌تواند شروع اتفاقات مهمتر در آینده باشد.

پرسپولیس با گذر از این مرحله فرصت دارد تا خود را برای ادامه راه بازسازی و تقویت کند و در این صورت می‌توانیم در فصل آینده شاهد رویدادهای مهمی باشیم، اما قبل از هر چیز باید از این مرحله بگذریم و بسیار مهم است که هواداران با حضور خود به پرسپولیس کمک کنند و در این بازی ذخیره خوبی جمع کنند تا برای بازی برگشت آماده شوند.

کاپیتان سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: همچنین با صعود پرسپولیس به مراحل بعدی، شرایط خوبی برای باشگاه وجود خواهد داشت.

ضمن آنکه برای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات وضعیت خوبی بوجود می‌آورد که برای تقویت تیم در فصل آینده تعیین کننده خواهد بود و در مجموعه تیم نیز انگیزه بیشتری ایجاد می‌کند.

موفقیت در این مرحله بدون شرکت هواداران به دست نمی‌آید و حضور آن نه فقط در بازی رفت، بلکه برای بازی برگشت هم به بازیکنان انرژی و انگیزه‌های بیشتر می‌دهد و با پیروزی در مجموع دو بازی، فرصت‌های تازه پیش روی پرسپولیس در تمام مراحل قرار می‌گیرد. اینکه پرسپولیس در سه بازی 300 هزار تماشاگر را به ورزشگاه بکشاند اتفاقی بزرگ هم برای فوتبال ایران و هم برای فوتبال آسیا خواهد بود و خوشحال هستم از اینکه برانکو ایوانکوویچ هم در موقعیت جدید جا افتاده است. بازیکنان پرسپولیس هم نشان داده‌اند چه توانایی‌های فراوانی دارند و کار برای آنها نشد، ندارد.

وی تصریح کرد: بی‌تردید الهلال تیمی قدرتمند است که از تجربه آسیایی خود بهره می‌برد و امکانات مالی زیادی هم دارند ولی با وجود همه اینها، توانایی‌های ذاتی بازیکنان ایرانی و تدابیر کادر فنی در کنار عامل تعیین کننده یک ورزشگاه پر از جمعیت می‌تواند معادلات را به سود پرسپولیس تغییر دهد و من امیدوارم شاهد هت‌تریک آسیایی هواداران در این بازی باشیم.

مهدوی‌کیا در پایان درباره برنامه‌های آکادمی فوتبال کیا، گفت: ما برای برپایی اردو راهی اتریش می‌شویم و در آنجا برای حضور در تورنمنت «کوردبال کاپ» آماده خواهیم شد. چند بازی تدارکاتی داریم و بعد برای مسابقات آماده می‌شویم. فرصت خوبی است تا جمعی از نخبه‌های زیر 17 سال فوتبال ایران محک بخورند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار