برانکو: باید خودمان را به حریف تحمیل کنیم/ هواداران برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هواداران می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند و ما را تشویق کنند در نهایت با هم شادی کنیم، چون بازی ما با الهلال و بازی فردا نفت تهران برای فوتبال ما یک غرور ملی است.

برانکو: باید خودمان را به حریف تحمیل کنیم/ هواداران برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایندبه گزاش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بیش از دیدار با الهلال عربستان گفت: دوباره یک واقعه ورزشی بزرگ پیش رو داریم قبل از هر چیز به بازیکنانم به خاطر ورود به مرحله دوم آسیا تبریک می‌گویم .

برانکو در ادامه عنوان کرد:  ما در گروه مرگ بودیم و فردا هم سخت ترین حریف را پیش رو داریم، بهترین تیم عربستان الهلال است. این تیم با اینکه در لیگ خودشان قهرمان نشد اما جزو بهترین‌ها است. نیازی نیست در مورد الهلال صحبت کنم این تیم پر افتخار ترین تیم آسیا با کسب پنج جام است.

وی تصریح کرد: الهلال فینالیست جام قبلی بوده است و با بازیکنان و هوادران می‌خواهیم این بازی را با خوبی به پایان برسانیم انتظار دارم که هوادران بیایند و ما را همچون بازی قبل کمک کنند. به سختی  می‌شود فوتبال را پیش بینی کرد اما آنچه که میل همه ما است نتیجه مثبت است که همان برد در این بازی است. این بازی، نیمه اول خواهد بود و نیمه دوم در عربستان که سخت‌تر است، مثل بقیه تیم ها باید در فاز حمله و دفاع مراقب باشیم. در این بازی باید صبورانه رفتار کنیم و احساسات خود را کنترل کنیم، این رفتارها باعث می‌شود نتیجه مثبت بگیریم، دو مسابقه بسیار دشوار در پیش رو داریم.

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: تیم الهلال از بازیکنان با کیفیت روی نیمکتش بهره می‌برد، آنها مثل ما نیستند که بازیکنان مصدوم را به زمین مسابقه بفرستند، الهلال در فینال دور قبل بازی های آسیایی خیلی بهتر از تیم استرالیایی بود و لیاقت قهرمانی در فینال دوره گذشته را داشت، من هیچ وقت به کسی قول ندادم اما من و بازیکنانم قول می‌دهیم هر چه در توان داریم نشان دهیم و برای باشگاه و هواداران تا لحظه آخر بجنگیم.

وی گفت: در این بازی خانزاده محروم است، بنگر بعد از یک ماه دوری بیست دقیقه مقابل استقلال بازی کرد، اومانیا ، علی عسگر و کفشگری و گابریل هم مصدوم هستند.

ما اطلاعات لازم را از الهلال کسب کردیم، باید این آنالیز را در اختیار بازیکنانمان قرار دهیم، ما بیش از حد نباید خودمان را با حریف منطبق کنیم بلکه باید خودمان را به حریف تحمیل کنیم همچنین مهاجمان باید وظیفه دفاعی خود را انجام دهند، آشنایی عمیقی از الهلال دارم چرا که هفتاد درصد از بازیکنان الهلال را زمانی که در عربستان  بودم هنوز می‌شناسم و هنوز این بازیکنان در الهلال بازی می‌کنند. با این تفاوت که با تجربه تر شده اند و شیوه بازی شان را تغییر دادند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من هم به طارمی ملحق می‌شوم و از هواداران می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند و ما را تشویق کنند در نهایت با هم شادی کنیم، چون بازی ما با الهلال و بازی فردا نفت تهران  برای فوتبال ما یک غرور ملی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار