معاون حج و عمره مركز پزشكي حج و زيارت اعلام کرد:

پایان معاينات پزشكي حجاج تا 28 خرداد ماه

معاون حج و عمره مركز پزشكي حج و زيارت گفت: معاينات زائران حج تمتع ۹۴ از دو هفته پيش آغاز شده و تا اول ماه رمضان پايان خواهد يافت .

پایان معاينات پزشكي حجاج تا اول رمضانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، عادل مقصودي نژاد، معاون حج و عمره مركز پزشكي حج و زيارت اظهارکرد: معاينات زائران حج تمتع ۹۴ از دو هفته پيش آغاز شده است و تا اول ماه رمضان پايان خواهد يافت.

وي با بيان اينكه در حج تمتع امسال ۲۸۰ پزشك به همراه كاروان‌هاي حج تمتع جهت معاينات پزشكي حجاج اعزام مي‌شوند، افزود: در حال حاضر احكام ماموريت ۲۰۰ پزشك ابلاغ شده است و اين عزيزان كار اجرايي خود را آغاز كرده‌‌اند.

معاون حج و عمره مركز پزشكي حج و زيارت تصريح كرد: در حج امسال حدود ۶۰ تا ۷۰ پزشك زن همراه كاروان‌هاي حج تمتع اعزام مي‌شوند كه اين پزشكان نيز به زودي كار عملياتي خود را از ايران آغاز مي‌كنند و به ويزيت زائران خواهند پرداخت.

وي با بيان اينكه طبق برنامه‌ريزي انجام گرفته درمانگاه‌ها و بيمارستان‌هاي مخصوص حجاج ايراني در مدينه منوره و مكه مكرمه در ايام حج تمتع داير خواهد شد، ادامه داد: افزون بر اين پزشكان متخصص در هتل‌هاي محل استقرار زايران ايراني نيز مستقر خواهند شد.

دكتر مقصودي‌نژاد اظهار داشت: همچون سال گذشته در اقامتگاه‌هاي زائران ايراني داراي جمعيت ۷۰۰ زائر در مكه مكرمه يك پزشك زن و اقامتگاه‌هاي زائران ايراني در مدينه منوره به ازاي هر ۵۰۰ زائر يك پزشك زن مستقر خواهد شد تا زائران بتوانند بدون هيچ دغدغه‌اي اعمال حج خود را انجام دهند.

وي در پایان گفت: امسال به پزشكان زن ابلاغ شده است كه بايد كار معاينات خود را از ايران آغاز كنند تا با زائران بيشتر ارتباط بگيرند و تجربه بيشتري نسبت به حج تمتع پيدا نمايند.

انتهای پیام/
برچسب ها: معاینات ، پزشکی ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار