رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي:

نامه مقامات عربستاني مقدمه‌اي براي رفع تعليق عمره است

رئيس فراكسيون حج و زيارت مجلس درباره زمان احتمالي تعليق عمره گفت: اين مسأله هم گذرا است و نامه اي كه مقامات عربستان به مقامات ايراني نوشتند و از اشد مجازات براي خاطيان خبر دادند، مقدمه اي براي بر طرف شدن اين موضوع است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام و المسلمين سالك رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در خصوص تأثير تعليق عمره بر زيارت سرزمين وحي اظهارکرد: موضوع حج و خانه خدا و زيارت آن، موضوعي عبادي و مقدس است و هيچ كدام از اين مسائل از جمله تعليق‌ها نمي‌تواند آن را تحت الشعاع قرار دهد.

رئيس فراكسيون حج و زيارت مجلس درباره زمان احتمالي تعليق عمره افزود: اين مساله هم گذرا است و نامه‌اي كه مقامات عربستان به مقامات ايراني نوشتند و از اشد مجازات براي خاطيان خبر دادند، مقدمه‌اي براي بر طرف شدن اين موضوع است.

وي در پاسخ به اين سؤال كه برخي در پيامها و پيامك هايي در شبكه هاي مجازي، خواهان جايگزين شدن سفر عتبات عاليات به جاي زيارت خانه خدا هستند،گفت: بله در بحبوحه اين امر يك عده سوء استفاده كردند ولي اولويت دادن زيارت عتبات به زيارت سرزمين وحي امر بيهوده اي است و در نگاه اسلامي هر كدام از اين اماكن مقدس جايگاه مخصوص به خود دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تعلیق ، عمره ، عربستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار