آرین‌منش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

ائتلاف اصولگرایان و اصلاح‌طلبان نیازمند کار جدی و طرح درازمدت است

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه ائتلاف اصولگرایان و اصلاح‌طلبان را ممکن اما نیازمند کار جدی و طرح درازمدت دانست و گفت: اگر بعد از انتخابات ریاست جمهوریسال 92 ، ستادهای انتخاباتی روحانی فعال می‌ماندند و سازماندهی می‌شدند، شاید این ائتلاف ممکن شکل می گرفت.

"محمدجواد آرین‌منش" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح برخی اصلاح طلبان برای ائتلاف میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان اظهار داشت: تاریخ 35 ساله انقلاب و تحرکات سیاسی و انتخاباتی نشان داده که انتخابات ما همواره دو قطبی بوده است البته  برخی داوطلبین و کاندیداهای انتخاباتی  در برهه‌هایی تلاش کردند تا لیستی ارائه شود که نه اصولگرا و نه اصلاح‌طلب بلکه مستقل از این دو جریان سیاسی باشد.

وی در ادامه افزود: در عمل به دلیل اینکه چنین لیستی فاقد ریشه و هویت تاریخی بود، هیچ گاه جریان انتخاباتی دوقطبی در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری به جریان سه‌قطبی تبدیل نشد.

آرین‌منش تصریح کرد: امروز مشاهده می‌کنیم که تلاش می‌شود ترکیبی از برخی نمایندگان و جریانات معتدل اصولگرا و جریان‌های میانه‌رو اصلاح‌طلب شکل گیرد اما هنوز آثاری از این جریان سوم دیده نمی‌شود، بعید هم به نظر می‌رسد چنین جریانی استقرار پیدا کرده و به عنوان سومین لیست مطرح شود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با تأکید بر اینکه این طرح غیرممکن نیست اما نیاز به کار جدی و طرح درازمدت دارد، اظهار داشت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری اگر ستادهای انتخاباتی روحانی فعال می‌ماند و سازماندهی می‌شدند، شاید چنین انتلافی ممکن بود اما در حال حاضر که حدود 10 ماه به انتخابات باقی مانده است قطعا دشوار خواهد بود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار