سبحانی‌نیا در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

سیاست متناقض مقامات آمریکایی برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا نسبت به رژیم صهیونیستی متعهد است و با پایبندی به این رژیم همواره شاهد رفتارها و اقدامات متناقض از سوی مقامات آمریکایی بوده‌ایم.

اقدامات متناقض مقامات آمریکایی برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی«حسین سبحانی‌نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ در واکنش به اظهارات اخیر «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا در جشن ماه میراث یهودیان آمریکا در واشنگتن مبنی بر اینکه «برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای همه گزینه‌ها روی میز است»، گفت: ما همیشه شاهد رفتارها و اقدامات متناقض مقامات آمریکایی بوده‌ایم.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا نیز از یک طرف بحث پایبندی به مذاکرات را مطرح می‌کند و از طرفی اقدامات مغایر با اظهارات و رفتار‌های خود انجام می‌دهد.

سبحانی نیا با بیان اینکه تامین امنیت رژیم صهیونیستی بحث جدیدی برای آمریکایی‌ها نیست، تصریح کرد: آمریکا نسبت به رژیم صهیونیستی متعهد هستند، نمایندگان دو حزب قدرتمند آمریکا نیز خود را ملزم به دفاع از این رژیم و پایبندی به تعهدات خود می‌دانند، لذا همواره می‌کوشند تا رضایت آنها را جلب کنند.

گفتنی است؛ باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در جشن ماه میراث یهودیان آمریکا در واشینگتن بار دیگر از تعهد آمریکا درخصوص تأمین امنیت رژیم صهیونیستی صحبت کرد.

وی گفت: بنده به دنبال توافق خوب هستم. من بدنبال توافقی هستم که راه همه مسیرهای ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای را ببندد. توافقی که موجب اعمال بازرسی‌های بی‌سابقه بر همه عناصر برنامه هسته‌ای ایران گردد؛ به طوری که آنها نتوانند فریبکاری کنند و در صورتی که آنها تلاش کنند فریبکاری کنند، ما فورا خواهیم فهمید و تحریم‌ها فورا بازخواهد گشت. توافقی که امضاء خواهد شد، این چالش را به صورت طولانی مدت حل می‌کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار