تنها مدال آور رقابتهای قهرمانی آسیا 2015 جودو:

سیستم سرمربی قدیمی بود و از نظر روانی بچه ها را به هم می ریخت

دارنده تنها مدال جودو ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا 2015 گفت: برنامه تمرینات سرمربی تیم ملی قدیمی بود و در اردوها شاهد بودیم كه از نظر روانی بچه ها را به هم می ریزد.

سیستم سرمربی قدیمی بود و از نظر روانی بچه ها را به هم می ریختسعید ملایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نظرش را درباره سرمربی تیم ملی اینگونه بیان كرد: من احترام زیادی برای زارعیان قائل هستم ، اما حقیقت این است كه سیستم تمرین دادن وی قدیمی بود، وی بچه ها را از نظر روانی به هم می ریخت و حساسیت های بیش از حدش نمی گذاشت بچه ها خوب تمركز كنند.

وی ادامه داد: با من برخورد كمتری داشت ولی شاهد بودم كه با جودوكاران دیگر برخورد می كند و بددهنی های وی را كه سایر ملی پوشان می گویند من هم دیده ام.

ملی پوش وزن 81- كیلوگرم، خاطرنشان كرد: من پیش از این حمایتی از سرمربی تیم ملی نداشته ام ، به عنوان ورزشكار وظیفه خود می دانم كه تمرین كنم و فقط به مسابقه دادن بیندیشم، به همین دلیل سعی كرده ام همیشه آمادگی بدنم را حفظ كنم.

ملایی در پایان اذعان كرد: من نمی توانم نظری بدهم كه زارعیان در سمت خود باقی بماند یا خیر، ما تابع تصمیم آرش میراسماعیلی و كادر فنی تیم ملی هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: جودو ، مولایی ، زارعیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار