سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس:

مزایده چهارم قانونی برگزار می‌شود و برنده مالک است / طرح دو فوریتی رای نمی‌آورد، قانون نباید معطل شود

حسینی گفت: مزایده چهارم سرخابی‌ها طبق قانون برگزار شده و قانون‌گذار اجازه این مزایده را به سازمان خصوصی‌سازی داده و برنده مالک خواهد بود.

مزایده چهارم قانونی برگزار شد و برنده مالک است/طرح دو فوریتی رای نمی‌آورد قانون نباید معطل شود
سید هادی حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص صحبت‌های نجف‌نژاد مبنی بر اینکه مجلس می‌تواند حتی با اعلام نتایج مزایده از این طرح جلوگیری کند اظهار داشت: قانون را به چه شکلی می‌خواهند لغو نمایند؟! قانون است و اصلا نمی‌توان فراتر از قانون حرفی زد. به نظر من 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس باشگاه‌های دیگر هستند اما امکان دارد از حساسیت‌های خاصی برخوردار باشند که بهتر است دولت این حساسیت‌ها را مدیریت کند و گرنه چطور آنقدر این 2 باشگاه مهم هستند که 3 سال در کمرکش جدول هم نمی‌تواند راه پیدا کنند!

وی افزود: این همه جوانان سالم و بیکار در جامعه ما وجود دارند و به جای اینکه به آن رسیدگی کنیم اما این همه پول در اختیار این 2 باشگاه قرار می‌گیرد و این مسئله در شان نظام جمهوری اسلامی نیست.

حسینی تصریح کرد: نجف‌نژاد نظر شخصی خود را مطرح می‌کند زمانی این مسئله نظر مجلس خواهد بود که تمامی نمایندگان نظرشان نسبت به این موضوع مثبت باشد ما باید از قانون اطاعت کنیم در حال حاضر این طرحی که توسط دوستان مطرح می‌شود احتمال دارد که دوفوریتی آن نیز رای نیاورد و من مطمئن هستم که رای نخواهد آورد چرا که مجلس در این شرایط سخت و با توجه به درگیری‌های فراوانی که دارد اصلا نمی‌رسد درباره فوتبال طرح دوفوریتی بدهد و تصمیم بگیرد که این 2 باشگاه واگذار شود یا نشود. طبق قانون و اصل 44 باید این 2 باشگاه به بخش خصوصی واگذار شوند و روش واگذاری نیز صورت گرفته و این قانون برای همه یکسان است.

سخنگوی فراکسیون مجلس افزود: اگر طرحی ارائه شود و در نوبت نیز قرار نگیرد و فوریت آن تصویب نشده بگویم چون عده‌ای می‌خواهند طرح بدهند ما باید قانون را معطل کنیم و این مسئله در این باره مصداق دارد.

وی تصریح کرد: مزایده قانونی است و اگر برنده هم داشته  باشد به طور حتم برند مزایده قانونی خواهد بود و کسی نمی‌تواند فراتر از قانون عمل کند قانون اجازه مزایده را به وزارت اقتصاد و وزارت ورزش و جوانان داده است. اگر کسی هم برنده شده باشد و کسی هم بخواهد مخالفت کند باید خسارت آن پرداخت گردد چرا شخص مورد نظر می‌تواند به نفع خود از دیوان حکم بگیرد و هیچ فردی نمی تواند بگیرید که تو مالک نیستی.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
يك ورزشكار
۱۵:۲۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
كجاي اين واگذاري ، خصوصي سازي است؟ چرا بايستي مردم هزينه سرسام آور اين دو باشگاه را بدهند؟ آيا خودروسازان خصوصي هستند؟ مجلس بايستي با قاطعيت جلوي اين واگذاري را بگيرد و بطور واقعي به مردم واگذارد.