بازی برگشت الاهلی عربستان- نفت ایران

یک قدم مانده به صعود نفت

تیم فوتبال نفت تهران در بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال الاهلی عربستان می‌رود.

یک قدم مانده به صعود نفتبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شاگردان منصوریان در بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا امشب ساعت 22:15 میهمان تیم الاهلی عربستان هستند.

نفتی‌ها در بازی رفت توانستند با یک گل الاهلی عربستان را شکست دهند بنابر این آنها با یک مساوی در بازی برگشت می‌توانند به جمع هشت تیم برتر آسیا بپیوندند.

به هر حال تیم نفت تهران لازم نیست که بازی هجومی را در دستور کار قرار دهد و با ارائه یک بازی فکورانه می‌تواند نتیجه بازی را به نفع خود پایان ببرد.

در آن سوی میدان الاهلی عربستان تیم خوبی است حملات خطرناک و سریعی در محوطه جریمه نفت در بازی  رفت انجام داد بر این اساس نفتی‌ها باید مراقب مهاجمان زهر دار الاهلی باشند و مانع از گلزنی آنها شوند.

مسائل حاشیه ای و مشکلاتی که عربستانی برای تیم پرسپولیس ایجاد کردند در این دیدار نیز بعید نیست و باید منتظر کارشکنی عربستانی ها برای این دیدار هم باشیم.

نفت ایران با علیرضا منصوریان می تواند تنها تیم شگفتی اسز ایران در صعود به مرحله یک چهارم نهایی باشدبه هر حال باید دید تیم نفت تهران در اولین حضور آسیایی اش می توانند در جمع هشت تیم برتر آسیا حضور یابد یا نه!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علی ش
۱۸:۰۳ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
فوتبالم شده بچه بازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
واسه پرسپولیس هم اینو گفتید سقوط کرد
آخرین اخبار