وحید امیری:توانستیم الاهلی را در خانه خودش غافلگیر کنیم/ بیرانوند:خوشحالم که پرچمدار ایران در دور بعد لیگ قهرمانان هستیم

برخی از بازیکنان نفت بعد از ورود به ایران مقابل دوربین خبری قرار گرفتند.

وحید امیری:توانستیم الاهلی را در خانه خودش غافلگیر کنیم/ بیرانوند:خوشحالم که پرچمدار ایران در دور بعد لیگ قهرمانان هستیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛برخی از بازیکنان نفت بعد از ورود به ایران مقابل دوربین خبری قرار گرفتند.

**وحید امیری:توانستیم الاهلی را در خانه خودش غافلگیر کنیم

وحید امیری بازیکن نفت به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت :برای عرب ها هم جالب بود که با آنهمه کارشکنی که کردند ما توانستیم الاهلی را در خانه خودش غافلگیر کنیم.تلاش کردند انگیزه را از ما بگیرند ولی نتوانستند به هدف خود برسند. بطری ها و اشیاء پرتاب شده نشان از ضعف رقیب داشت.امیدوارم در ادامه هم نماینده خوبی برای ایران اسلامی باشیم.

وی افزود: سعی کردند به هر نوعی که دوست دارند بی احترامی کنند چه از ورود ما به خاک عربستان که در فرودگاه معطل شدیم  تا زمانیکه بازی در جریان بود و ما مدعی از زمین خارج شدیم. آنها انتظار حذف مارا داشتند که خب به صعود تبدیل شد.ما جواب بی احترامی آنها را  با نتیجه و بازی خوبمان در زمین دادیم.

وی ادامه داد:در فوتبال ایران هم ما مدعی هستیم .ما جام حذفی را در پیش داریم و قادر هستیم به قطع یقین به هدف خود برای بدست آوردن جام برسیم.بازی مقابل ذوب آهن هیجان انگیز خواهد بود و به برد در این فینال اطمینان دارم.

** بیرانوند:خوشحالم که پرچمدار ایران در دور بعد لیگ قهرمانان هستیم

وی نیز در ادامه به خبرنگار ما اظهار داشت:ما با شکست حریف در خانه خودش توانستیم انتقام پرسپولیس را هم بگیریم.عرب ها با شلوغ کردن ورزشگاه قصد حاشیه سازی داشتند. ولی کار از کار گذشته بود و ما به دور بعد صعود کردیم.

بیرانوند بیان داشت:آنها با سرپوش گذاشتن روی ضعف های خود قصد داشتند ما را ضعیف کنند اما به منظور خود نرسیدند.حتی وقتی یک بطری به سمت من آمد سعی در ناراحت جلوه دادن خود نکردم تا همه چیز طبیعی بنظر بیاید.آن را برداشتم ، نوشیدم تا شیرینی صعود شیرین تر باشد.

وی گفت : کارشکنی آنها در طول سفر تیم نفت به عربستان به قدری پر رنگ است که جای هیچ انکاری باقی نمی گذارد.

وی افزود:با آنکه تصمیم تازه ای برای ماندن یا نماندن ندارم ولی تمام  تمرکزم برای بازی با ذوب آهن است تا نفت در جام حذفی به قهرمانی برسد.

**  امین حاج محمدی:تیم ما امسال 3 شانس قهرمانی داشت

بازیکن  دیگری از نفت گفت:امیدوارم در ادامه حضورمان در لیگ قهرمانان نماینده شایسته ای باشیم تا ایران سربلند را  همیشه سربلند ببینیم.خوشحالم حریف را در این رقابت ناامید کردیم.کارشکنی عرب ها زیاد بود که فقط برای تضعیف روحیه ما بود. کارهایی انجام دادند که همه شما بهتر می دانید.از  معطل نگه داشتن تیم نفت در فرودگاه گرفته تا ناهنجاری های بعد از بازی که همه شاهد بودیم.

وی ادامه داد:تیم ما امسال 3 شانس قهرمانی داشت.فینال جام حذفی هنوز باقی ست و ما مدعی دست یافتن به این جام هستیم.بازی مقابل ذوب آهن را پیش رو داریم که یک تیم قوی و با قابلیت است. ما در مقابل الاهلی ثابت کردیم مدعی جام در لیگ قهرمانان آسیا هم هستیم. ما با توسل به اهل بیت و حضرت علی در تمام بازیها به میدان می رویم.

وی افزود: ماهم تیم جوانی داریم که آینده خوبی دارد.رمز موفقیت ما اتحاد و همدلی ست و با همین تفکر و بینش در طول فصل بازی کردیم.

برچسب ها: فوتبال ، لیگ ، قهرمانان ، آسیا ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار