ملی پوشان فوتبال ایران در شرایط آب و هوایی خاص تهران تمرینات جدی خود را دنبال کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تمرین تیم ملی با حضور اعضای تیم  و همچنین کی روش شکل جدی به خود گرفت.

 این تمرین از ساعت 18 آغاز شد.

**سرمربی پرسپولیس:بخاطر هواداران تیمی مقتدر را راهی لیگ فصل آینده می کنیم

برانکو  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در تمرین امروز تیم ملی حضور داشت هدف از حضور خود در تمرین امروز ملی پوشان را ارزیابی بازیکنان عنوان داشت و در ادامه گفت: من به ورزشگاه آمدم تا شاهد تمرینات از نزدیک باشم و باعث خرسندی ست که با سر مربی تیم ملی دیداری هم داشته باشم.

وی در ادامه خطاب به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:درست است که در فوتبال ایران از قبل هم حضور داشته ام ولی آنچه امروز برای همه ما مهم است خواسته هواداران باارزش پرسپولیس است که توقع زیادی از فوتبال پرسپولیس دارند. ما تلاش می کنیم با بستن یک تیم قوی و بدون حاشیه وارد فصل بعد لیگ ایران شویم و هوادران را به خواسته هایشان نزدیک کنیم.

برانکو ایوانکوویچ  اظهار داشت: از حضور در اینجا لذت بردم زیرا دیدن بازیکنان در زمانی که کار می‌کنند برایم جالب است.دو بازیکن قدیمی  را هم دیدم که دیدن آنها باعث شادی من بود.
وی ادامه داد: من همیشه به حضور در پست مربی گری باشگاهی راغب تر بودم. با اینکه تیم ملی هم باریم جذاب و جالب است. 
وی در مورد دیدارش با کارلوس کی‌روش گفت: با او در مورد مشکلات تیم ملی صحبت کردیم.



سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه امروز بازیکنانی هم برای تیمش در فصل آینده انتخاب کرد یا نه، گفت: طبیعی است که روند انتخاب باید مداوم انجام شود و مشخص است که پرسپولیس باید تیمش را تقویت کند و بازیکنانی که جالب توجه هستند را پرسپولیس جذب کند. اما ما بازیکنانی را که انتخاب کنیم به رسانه‌ها نمی‌گوییم بلکه باشگاه ابتدا تلاشش را برای جذب بازیکن انجام می‌دهد و پس از توافق و به نتیجه رسیدن مذاکرات نام آنها را به رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.




**حسین کنعانی‌زادگان:خوشحالم که کی‌روش من را دعوت کرد و توانستم اعتماد او را جلب کنم

محمدحسین کنعانی زادگان در نشست خبری پیش از تمرین امروز (جمعه) تیم ملی با اشاره به اینکه از دعوت به تیم ملی خوشحال است، اظهار کرد: خوشحالم که با دعوت به تیم ملی بزرگسالان پرونده حضورم در تیم های ملی کامل شد. از کی روش تشکر می‌کنم که با دعوت به تیم ملی به من اعتماد کرد. تمام تلاش را می کنم تا کی‌روش مرا بپذیرد و آنقدر خوب کار کنم تا به تیم های اروپایی بروم.

وی ادامه داد: من هرچه توان دارم می‌گذارم تا بتوانم نظر کی‌روش و کادر فنی را جلب کنم و با درخشش در تیم ملی بتوانم به تیم‌های باشگاهی در اروپا برسم.

وی ادامه داد: کی روش  6-7 بازیکن از تیم امید را به تیم ملی آورده و امیدوارم بتوانیم شایستگی‌های خود را نشان بدهیم.

مدافع تیم امید در مورد اینکه در مسابقات مقدماتی المپیک با تماس مسئولان باشگاه ملوان مقابل عربستان بازی نکرد، گفت: چنین چیزی نبود من مصدوم بودم و کمردرد شدیدی داشتم شاید می‌توانستم در آن مسابقه بازی کنم اما اگر بازی می‌کردم دو ماه از فوتبال دور می‌شدم با باشگاه هم صحبت کردم و ترجیح دادم در آن زمان استراحت کنم.

وی افزود:خوشحالم که تیم امید توانست از گروهش صعود کند و امیدوارم که به المپیک هم راه پیدا کنیم. با حضور در تیم ملی بزرگسالان در سن 21 سالگی پرونده حضورم در تیم‌های ملی تکمیل شد.

کنعانی‌زادگان در مورد وضعیت قراردادش با تیم ملوان گفت: من سرباز هستم و یک فصل دیگر در خدمت این باشگاه خواهم بود، بعد از آن هم نیم‌فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم.

**میلاد محمدی : خوشحالم که در اولین سال حضورم در راه‌آهن توانستم نظر سرمربی بزرگی مثل کی‌روش را جلب کنم

وی نیز در ادامه گفت: از استیلی و فرهاد کاظمی تشکر می‌کنم که برای پیشرفت ما تلاش کردند. امیدوارم بتوانم نظر کی‌روش را برای حضور در لیست نهایی هم جلب کنم.

 وی ادامه داد: خدا را شکر که توانستم در سال اول حضورم در لیگ برتر نظر مربی بزرگی مانند کارلوس کی‌روش را جلب کنم و به اردوی تیم ملی دعوت شوم. 

وی درخصوص جلب نظر کارلوس کی روش و شانس حضور در لیست نهایی تیم ملی، افزود: من تمام زحمتم را می‌کشم و تمام توکلم به خدا است. به تیم ملی آمده‌ام تا نهایت تلاشم را بکنم و می‌خواهم به کشورم خدمتی کرده باشم.

وی گفت: یک سال دیگر با راه‌آهن قرارداد دارم، اما اکنون چند پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری به من رسیده است. امیدوارم تصمیم خوب بگیرم تا آینده فوتبالی‌ام درخشان باشد. باید از پدرومادرم هم تشکر کنم که دعای خیر آنها باعث شد به اینجا برسم.

وی در مورد اینکه تیم ملی در جناح چپ مشکل دارد و فکر می‌کند بتواند در فهرست نهایی باشد گفت: من زحمت خود را می‌کشم و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا به تیم ملی خدمت کنم.

محمدی در مورد تیم آینده‌اش گفت: چند پیشنهاد خوب لیگ برتری دارم که بهترین آنها را انتخاب خواهم کرد. باز هم باید از پدر و مادر خود  که برایم زحمت کشیده‌اند تشکر کنم.

** مهدی ترابی :  جلالی مثل پدر برای ما زحمت کشید 

وی از اینکه کی‌روش وی را به تیم ملی دعوت کرده ابراز خوشحالی کرد و گفت: امیدوارم بتوانم برای تیم ملی مثمرثمر باشم.

مهدی ترابی در نشست خبری پیش از تمرین امروز (جمعه) تیم ملی گفت: از سرمربی تیم ملی به خاطر اعتماد و دعوت من به اردوی تیم ملی فوتبال ایران تشکر می کنم.

وی درخصوص تفاوت تمرینات تیم ملی با تیم های باشگاهی، افزود: سطح کی‌روش بالاتر است و تمرینات متفاوت‌تری را شاهد هستیم.

وی  درباره فضای حاکم بر تیم ملی فوتبال ایران گفت: فضای بسیار خوبی در تیم ملی وجود دارد، بزرگترها به ما کمک می‌کنند و امیدوارم بتوانیم از این فرصت استفاده لازم را ببریم.

وی افزود: امیدوارم حضورم در تیم ملی تداوم داشته باشد و در اردوهای بعدی نیز حاضر باشم. جا دارد همین جا از جلالی که همانند پدر برای من زحمت کشیده تشکر کنم.

ترابی که عضو تیم فوتبال امید نیز هست، در خصوص اینکه چقدر امیدوار است با این تیم راهی المپیک شود، گفت: خوشبختانه کادر خوبی در تیم فوتبال امید حضور دارند و همه تلاش می‌کنیم بعد از 40 سال سهمیه المپیک را بگیریم.

وی در مورد اینکه جلالی گفته بود که از دعوت بازیکنان جوانم خوشحال هستم گفت: جلالی مثل پدر برای ما زحمت کشید و خیلی به ما کمک کرد. امیدوارم هرجا که هست موفق باشد.

** گزارش تمرین امروز؛

ملی پوشان عصر امروز (جمعه) زیر نظر کادر فنی به انجام تمرینات جدی پرداختند. 

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که آماده حضور در رقابتهای انتخابی جام جهانی 2018 می شوند، در شرایط خاص آب و هوایی تهران تمرین کردند.

این تمرین از ساعت 18 آغاز شد و ملی پوشان ایران با ترکیبی از بازیکنان جوان فوتبال ایران و لژیونرها زیر نظر کادر فنی تمرین کردند.

60 هوادار به تمرین امروز آمدند.

در ابتدای تمرین بازیکنان با گذر از موانع و بعد از آن کارهای کششی بدنهای خود را آماده تمرین امروز کردند.

بازیکنان در یک نیم دایره  در مرکز زمین قرار گرفته و تمرینات  را آغاز کردند.

دروازه بانها زیر نظر دن گاسپار بر روی گرفتن شوت های از نزدیک تمرین کردند.

علی کریمی تمرین اختصاصی داشت.

 هاشم بیک‌زاده پس از گرم کردن به مدت 20 دقیقه زیر نظر دیه‌گو به کار با توپ مشغول شد و پس از آن به همراه علی کریمی به رختکن رفت.

بازیکنان در یک نیمه زمین در قالب  سه گروه سبز و سفید و قرمز در دروازه های بزرگ به بازی درون تیمی پرداختند.

انها که در خط فرضی قرار داشتند بدنهای خود را با درجا زدن گرم نگه می داشتند.

بازیکنانی از جمله جابر انصاری، فرشاد احمدزاده و سامان نریمان‌جهان با یکدیگر تنیس فوتبال بازی می‌کردند و در گروهی دیگر بازیکنان باتجربه‌ای مثل حسینی، حاج‌صفی، شجاعی، منتظری، ابراهیمی، حیدری، حاتمی و فروزان با هم پاس‌کاری می‌کردند.

در اوایل بازی درون تیمی باران شدیدی آغاز شد و این مساله باعث شد تا حدودی از شدت گرد و غباری که امروز تهران را فرا گرفته بود کم شود ولی با این حال کادر فنی و بازیکنان بی توجه به شدت باران به تمرین جدی خود ادامه دادند. 

در ادامه بازیکنان به نیمه دیگر زمین رفتند و بازی خود را دنبال کردند.

در بخش دیگر تمرین امروز، بازیکنان به سمت دروازه ای که دو دروازه بان در آن حضور داشتند شوت زدند.

این باران همچنین باعث شد تماشاگرانی که در صندلیهای ورزشگاه پاس قوامین حضور داشتند به دنبال سر پناهی باشند.

اسماعیل شریفات که به دلیل مراسم عروسی اش با اجازه کادر فنی به اهواز سفر کرده بود به دلیل گرد و غبار و لغو پروازش نتوانست در تمرین امروز حاضر شود.

در ادامه حضور مربیان لیگ برتری در تمرینات تیم ملی امروز برانکو ایوانکوویچ در ورزشگاه پاس قوامین حاضر شد و به طور کامل تمرین مردان کی روش را از نزدیک تماشا کرد.

بازیکنانی مثل مسعود شجاعی و آندرانیک تیموریان که در گذشته شاگرد او در تیم ملی بودند به سمت برانکو رفتند.

علی نظر محمد هم در جایگاه ویژه حضور داشت.

افشین پیروانی هم همزمان با حضور برانکو در بخش وی آی پی ورزشگاه نزد سرمربی پرسپولیس رفت و به برانکو خوش آمد گفت.

پس از برتری تیم سفید، بازیکنان این تیم به زدن ضربات ایستگاهی و قرار گرفتن دو دروازه‌بان مشغول شدند.

سرمربی به سرعت و بازی رو به جلو تاکید داشت.

مسعود شجاعی در برخورد فیزیکی با یکی از بازیکنان مصدو میت جزئی پیدا کرد ولی توانست به بازی برگردد.

شوخی تیموریان و لوسیانو کروز از نکات جالب تمرین امروز بود.

بازیکنان به نوبت و به صورت پیاپی به سمت دروازه شوت زدند. در ادامه تیم های سبز و قرمز هم همین تمرین را انجام دادند.

در ساعت 19:15 سوت پایان تمرین از سوی سرمربی تیم ملی نواخته شد.

فرزاد حاتمی و رضا قوچان نژاد در پایان تمرین به حسینی و اخباری دو دروازه‌بان تیم ملی شوت زدند و تمرین شوتزنی کردند.

 بازیکنانی که برای اولین مرتبه به تیم ملی دعوت شدند امروز با همدیگر عکسی یادگاری گرفتند.

در پایان هم هواداران با بازیکنان عکس سلفی گرفتند.

 قرار است اردوی نهایی ملی‌پوشان برای دیدار با ترکمنستان از روز یازدهم خرداد مجددا آغاز شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار