معاون برنامه ریزی استانداری تهران مطرح کرد؛

دولت الکترونیک تاثیر بسزایی در کاهش تخلفات اداری و اقتصادی خواهد داشت

معاون برنامه ریزی استانداری تهرانم گفت: یکی از راهکارهای جلوگیری و کاهش تخلفات اداری و اقتصادی، تحقق توسعه دولت الکترونیک است و این امر میزان مراجعات مردم و ارتباط رو در روی شهروندان با ادارات به حداقل ممکن کاهش می‌دهد.

نعمت الله ترکی، معاون برنامه ریزی استانداری تهران، در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، و در تشریح اهداف و برنامه‌های استانداری به منظورکاهش و جلوگیری از بروز احتمالی فساد اداری و اقتصادی در شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: شفاف سازی خدمات و توسعه طرح دولت الکترونیک دو مولفه‌ای است که نقش موثری در کاهش و جلوگیری از تخلفات اداری و مالی ایفا می‌کند. 

وی در ادامه افزود: عدم شفافیت باعث بروز نارسایی و تخلف می‌شود و در صورت توسعه دولت الکترونیک به تبع میزان مراجعات مردم و ارتباط رو در رو با ادارات به حداقل ممکن کاهش می‌یابد و کلیه خدمات و روند اداری به صورت شفاف به مردم عرضه می‌شود. 

ترکی در پایان تصریح کرد: از نمونه‌های طرح‌های موفق در دولت الکترونیک مراکز پلیس+10 است که خدمات متعددی را بدون نیاز به مراجعه مستقیم مردم به نهادهای مربوطه ارائه می‌نماید و امید آ‌ن داریم که با توجه به تمهیدات و تدابیر در نظر گرفته شده در سال آ‌ینده خدمات الکترونیکی در ابعاد گسترده‌تری توسعه پیدا کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار