اصفهان؛

تجلیل از مربیان طرح حفظ قرآن اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 60 هزار نفر اصفهانی در طرح ملی حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه شرکت کرده اند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان حجت السلام و المسلمین رضا صادقی در آیین تجلیل از مربیان طرح حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف در استان اصفهان با اشاره به تجلیل از مربیان طرح ملی حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف کشور افزود: بهره گیری از قرآن کریم سسب سعادت انسان می شود و کسانی که حامل قرآن، حافظ قرآن و عامل به دستورا قرآن باشند در پناه این کتاب الهی حفظ می شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهارکرد:  60 هزار نفر از استان اصفهان در طرح ملی حفظ طی 3 سال گذشته شرکت کرده اند که در برنامه امسال اداره کل اوقاف استان اصفهان بیش از 20 هزار نفر دیگر شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون 500 مربی با این اداره کل در اجرای طرح حفظ همکاری داشته اند، تصریح کرد: تعداد مربیان در سال 94 به 600 نفر می رسد.

در بخشی از این برنامه حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری، مدیر موسسه تنظیم ونشر آثار حضرت امام(س) نمایندگی استان اصفهان،  گفت: قرآن بهترین برنامه های زندگی را برای انسان ارائه می دهد و امام خمینی نیز از این کتاب الهی در پیشبرد اهداف انقلاب استفاده می نمودند. 

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.