رودهن؛

خط و سوی تیم مذاکره کننده ایرانی خط قرمز مقام معظم رهبری است

امام جمعه رودهن گفت: تیم هسته ایی، روند مذاکرات را در سمت و سوی خطوط قرمز طراحی شده توسط مقام معظم رهبری هدایت کنند تا در این راستا منافع نظام جمهوری اسلامی به خطر نیفتد .

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضامدیح در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد جایگاه بین المللی نظام جمهوری اسلامی ایران در معادلات منطقه ، گفت :اقتدار ایران اسلامی در زمین و آسمان و دریا و فضا دشمن را در برابر کشورمان زمین گیر کرده است .

امام جمعه رودهن در ادامه این مطلب افزود : آنهایی که در جریان مذاکرات هسته ای پای میز مذاکره 1+5 با ایران اسلامی نشسته اند ، طی حیات نظام جمهوری اسلامی، با کشورمان دشمنی داشته اند .

حجت الاسلام والمسلمین مدیح در توصیه به تیم مذاکره کننده ایرانی ، تصریح کرد : تیم مذاکره کننده ایران باید با این آگاهی که امروز امثال باکری ها و همت ها در بدنه انقلاب اسلامی زنده می باشند ، در برابر ابرقدرت های جهان ایستادگی کنند .

امام جمعه رودهن در خاتمه اظهار داشت : روند مذاکرات را در سمت و سوی خطوط قرمز طراحی شده توسط مقام معظم رهبری هدایت کنند تا در این راستا منافع نظام جمهوری اسلامی به خطر نیفتد .

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.