امام جمعه رودهن: از کمبود مسجد در رودهن رنج می برم

امام جمعه رودهن با بیان اینکه مسجد مکان مقدسی است و باید درجهت احداث و افزایش فضاهای آن کوشش کرد گفت: متاسفانه تعداد مساجد در شهر رودهن بسیار کم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح در خصوص برپایی و اقامه نماز گفت: انبیاء الهی بویژه حضرت ابراهیم خلیل الله(ع) و در ادامه تمامی انبیاء ابراهیمی همه اهل نماز و اقامه نماز بودند.

امام جمعه رودهن تصریح کرد: حضرت عیسی (ع) در گهواره به سخن آمد و این پیامبر الهی در گهواره فرمود خدایم مرا به نماز و زکات توصیه نموده است.

وی افزود: بعد از انبیا الهی(ع)، نماز سرلوحه کارها و برنامه های ائمه اطهار از امیرالمومنین علی (ع) تا حضرت قائم(عج) بوده و امیدوارم ما پیروان امامان و انبیاء الهی بتوانیم نماز را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مدیح گفت: علی رغم وجود مردمانی شریف،مومن و ولایت مدار در سطح بخش و شهر رودهن متاسفانه تعداد مساجد موجود در این منطقه بسیار کم است و این امر باعث رنج و عذاب من است.

نماینده ولی فقیه در رودهن و حومه خاطر نشان کرد :طبق آمار جمعیتی شهر رودهن که بیش از۳۰ هزار نفر می باشد این شهر می بایست ۳۰ مسجد داشته باشد ولی متاسفانه تعدا مسجد در رودهن از تعداد انگشتان یک دست نیز کمتر است.

این مسوول افزود: متاسفانه در حال حاضر تنها 2 مسجد حضرت علی بن ابیطالب(ع)(مصلی نماز جمعه) و مسجد جامع انصارالحسین میزبان مومنین می باشند که باید در جهت احداث و ساخت مساجد دیگر در این شهر تلاش کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مدیح گفت: مردم شریف رودهن و حومه احتیاج بیشتری به اماکن مذهبی همانند مساجد دارند و از همین جا از همه مسئولان در خواست می‌کنم با کمک بخش خصوصی به فکر احداث مساجد بیشتر در رودهن باشند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: مسجد ، نماز ، پیامبر ، رودهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.