رودهن؛

آل سعود بر علیه جهان تشیع شمشیر را از رو بسته است

امام جمعه رودهن گفت: آل سعود بر علیه جهان تشیع با اقداماتی مانند تجاوز به یمن و کشتار شیعیان جهان شمشیر را از رو بسته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از رودهن، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مدیح در مورد واکنش شیوخ جهان اسلام به صدور حکم اعدام شیخ نمر گفت: استکبار جهانی برای تخریب اسلام از چهره جهان می خواهد با کشار و به شهادت رساندن مهره های ارزشی جهان تشیع ریشه شیعه را خش کند 

امام جمعه رودهن با تاکید بر اینکه آل سعود بر علیه جهان تشیع شمشیر را از رو بسته است، تصریح کرد: حکومت آل سعود ریشه وهابی دارد و آنها بدون وجود یک مرجع قانونی حکم اعدام شیخ نمر را صادر کرده اند و حاکمان عربستان سعودی پرچمدار اسلام امریکایی و سکولار است .

حجت الاسلام والمسلمین مدیح در ادامه این مطلب افزود: عربستانی ها می خواهند با ایجاد هراس در جهان اسلام حکومت کنند، نمی دانند که ریسمان استکبار جهانی فرسوده و سست است و آنها را به اعماق چاه نابودی فرو خواهد برد .

امام جمعه رودهن در خاتمه اظهار داشت: کشتار شیعیان در مساجد عربستان سعودی نیز شاخه ای دیگر از نبرد آل سعود در اردوگاه استکبار جهانی در برابر اسلام ناب محمدی (ص ) محسوب می شود 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.